Aldrig mere ventetid i køen

Dstny virtual agent

Lad virtuelle agenter håndtere op til 80% af kundeopkald og -henvendelser

Hvad vil jeres kunder sige til, at deres opkald blev besvaret med ”Hvad kan jeg hjælpe dig med?” i stedet for ”tast 1 for salg, 2 for service…?” Og vil kunderne blive glade, hvis helt op til 80% af opgaverne i opkaldene blev løst med det samme, fordi opgaverne er standardopgaver?
Hvad vil jeres service- og supportmedarbejdere sige til, at kontaktcentrets virtuelle agenter klarede op til 80% af de daglige opkald, så de kun skulle håndtere de mest komplekse sager og de mest kritiske opkald? Den indlejrede AI-teknologi bag kontaktcentret udvikler sig hurtigt og er p.t. i beta-version. Løsninger med virtuelle agenter til produktion kræver nærmere analyse af jeres virksomheds use case behov.

Sådan kan en kontaktcenter virtuel agent virke?

Fordele med virtuelle agenter

  • Kan betjene kunder 24/7
  • Kan eliminere ventetid
  • Kan løse simplere kundeopgaver med det samme
  • Kan overdrage opkald til agenter, når relevant
  • Kan aflaste agenter
  • Kan installeres på minutter

Virtuelle agenter er både chat bots og voice bots. De fleste kender chat bots og har varierende oplevelser med chats bots. Ligeledes med voice bots.

Virtuelle agenter kræver klare mål og ambitioner, skarpe definitioner og forberedelse. Virtuelle agenter opererer typisk indenfor afgrænsede områder og med præcist definerede opgaver. Det forberedende arbejde svinger meget fra virksomhed til virksomhed, fordi så mange forhold spiller ind.

Vores tilknyttede eksperter har erfaringen, der kan gøre dig klogere på, hvordan du kan gå gang med virtuelle agenter som en del af din virksomheds digitale transformation.

Kontakt mig om Dstny kundeoplevelsesplatform virtual agent

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.