Integration af telefoni ind i Zendesk

Høst værdien af dine Zendesk kundedata

Skab værdi med integration af telefonien med Zendesk

Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.

Lad kunderne selv vælge, hvilken kanal de foretrækker at konversere med jer gennem.

Zendesk er en kraftfuld helpdesk designet til at yde den bedste kundeservice. Vil du optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i kundeservicefunktionen, bør du integrere virksomhedens telefoni ind i Zendesk.

Fordele ved integration af telefoni og helpdesk

Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen

Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid

Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede

Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet

Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner

Få den fulde værdi af Zendesk med telefoni-integration

Du kan høste den fulde værdi af det daglige arbejde med kundeservice i Zendesk. Integrationen sikrer, at Zendesk genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i Zendesk. Alle opkald bliver nu også automatisk registreret, ligesom opkaldstiden. Derved har medarbejderne alle kundehenvendelser på en sag samlet i Zendesk.

Det giver fuldt overblik, gør servicedialogen optimal, fjerner uproduktive indtastninger og trivielle rutiner og sætter medarbejderne i stand til at være fuldt klædt ved opkaldets start og til at løse opgaven og afslutte opkald hurtigere.

Produktblad
 
 
 

Referencer

Kontakt mig om integration af telefoni ind i Zendesk

Er du interesseret, så ring til os på 8888 7777. Eller udfyld og send formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.