Skab værdi med integration af telefonien med Zendesk
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
Lad kunderne selv vælge, hvilken kanal de foretrækker at konversere med jer gennem.
Zendesk er en kraftfuld helpdesk designet til at yde den bedste kundeservice. Vil du optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i kundeservicefunktionen, bør du integrere virksomhedens telefoni ind i Zendesk.
Fordele ved integration af telefoni og helpdesk
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
Få den fulde værdi af Zendesk med telefoni-integration
Du kan høste den fulde værdi af det daglige arbejde med kundeservice i Zendesk. Integrationen sikrer, at Zendesk genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i Zendesk. Alle opkald bliver nu også automatisk registreret, ligesom opkaldstiden. Derved har medarbejderne alle kundehenvendelser på en sag samlet i Zendesk.
Referencer
Kontakt mig om integration af telefoni ind i Zendesk
Er du interesseret, så ring til os på 8888 7777. Eller udfyld og send formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.