Med integration mellem virksomhedens telefoni og IT-systemer, kan kundedata automatisk sættes til rådighed for medarbejderne – f.eks. via en pop up – i de rette øjeblikke, hvor data bringer værdi i kundedialogen.
Værdien er forskellig. De tilhørende use cases er forskellige, og ligeledes kan integrationen mellem virksomhedens telefoni med IT-systemerne udformes meget forskelligt.
Vi tilbyder forskellige integrationsløsninger fra standard-baseret plug&play services – som den web-baserede Zendesk pop up integration til højre/nedenfor – til 100% skræddersyede og dybe services.
Hvad gør en standard plug&play integration af Connect 3.0 telefoni til dit IT-system rent teknisk?
En standard integrations-service sikrer perfekt dataudveksling mellem Connect 3.0 telefonien og dit IT-system. Den understøtter de mest anvendte IT-systemer på markedet, bl.a. CRM, ERP og helpdesk-systemer.
Du definerer de kundeinformationer, som skal vises til den enkelte medarbejder. Der kan være meget forskellige behov i salgsafdelingen, serviceafdelingen og regnskabsafdelingen.
Kundeinformationen bliver dannet i et look up-billede som faneblad i browseren via et Chrome plug-in.
Muligheder med en standard plug&play integrations-service