Europamester i integration af telefoni med virksomhedens vigtige IT-systemer

Vi integrerer din Connect 3.0 telefoni med alle IT-systemer

Med integration mellem virksomhedens telefoni og IT-systemer, kan kundedata automatisk sættes til rådighed for medarbejderne – f.eks. via en pop up – i de rette øjeblikke, hvor data bringer værdi i kundedialogen.

Værdien er forskellig. De tilhørende use cases er forskellige, og ligeledes kan integrationen mellem virksomhedens telefoni med IT-systemerne udformes meget forskelligt.

Vi tilbyder forskellige integrationsløsninger fra standard-baseret plug&play services – som den web-baserede Zendesk pop up integration til højre/nedenfor –  til 100% skræddersyede og dybe services.

Skærmbillede af Zendesk pop op

Fordele med integration af telefoni med IT-systemer

  • Få hurtigere og bedre styr på indgående opkald
  • Arbejd og kommunikér i det IT-system, som du foretrækker, og hvor al data bliver samlet
  • Yd en hurtigere og bedre service, og få mere tilfredse kunder
  • Få mere forenklede arbejdsgange, og få mere tilfredse medarbejdere

Hvad gør en standard plug&play integration af Connect 3.0 telefoni til dit IT-system rent teknisk?

En standard integrations-service sikrer perfekt dataudveksling mellem Connect 3.0 telefonien og dit IT-system. Den understøtter de mest anvendte IT-systemer på markedet, bl.a. CRM, ERP og helpdesk-systemer.

Du definerer de kundeinformationer, som skal vises til den enkelte medarbejder. Der kan være meget forskellige behov i salgsafdelingen, serviceafdelingen og regnskabsafdelingen.

Kundeinformationen bliver dannet i et look up-billede som faneblad i browseren via et Chrome plug-in.

Muligheder med en standard plug&play integrations-service

  • Look up billedet fungerer ved både indgående og udgående opkald og kan forenkle adgangen til underliggende systemer
  • Gør adgangen til IT-systemet nemmere ved at tilføje handlings-knapper – se næste blok
  • Få præsenteret information i en widget direkte i IT-systemet
  • Forventes at komme senere: Få understøttelse til Dstny chatbot

3 aktionknapper til en standard-integrationsservice

id-card-regular

Åben kontaktperson

Åbner kortet på kontaktpersonen i et specifikt IT-system, så kunden kan hjælpes hurtigere
warehouse-regular

Åben virksomhed

Åbner kortet på virksomheden i et specifikt IT-system, så kunden kan hjælpes hurtigere
ticket-regular

Ny ticket

Åbner og opretter en ny ticket på den kontaktperson og virksomhed i et specifikt helpdesk-system

Skræddersyede integrations-services

Hvor plug&play standard integrations-services kan sættes i gang hurtigt og til en lav pris, kræver skræddersyede løsninger mere og tager længere tid at udvikle og implementere. Fordelene og udbyttet kan også være betydeligt større.

En stor fordel, som flere virksomheder vælger at investere i, er, at medarbejderne ”kun” skal arbejde i ét system. F.eks. Zendesk. En af vores kunder har en skræddersyet og såkaldt ”dyb” integration, hvor telefonien er lagt ind i Zendesk, så opkald håndteres i Zendesk. Så bliver medarbejderne fri for at arbejde både i telefonsystemet og i Zendesk.

Generelt kan man med integration af telefoni med IT-systemer opnå følgende fordele:

  • Automatisk registrering af opkald inkl. tidsregistrering
  • Mere komplet overblik over en kunde
  • Simplificering af rutineprægede workflows
  • Hel eller delvis automatisering af arbejdsopgaver
  • Hurtigere og bedre betjening af kunder og derved større kundetilfredshed
  • Reduktion af tastefejl og dobbeltindtastning
  • Unødig fejlhåndtering af opkald
  • Reduktion af ventekøer
  • Tidsbeparelser og frigørelse af medarbejder-ressourcer

Vi integrerer telefoni til alle IT-systemer, bl.a.:

integration_logoer_crm_erp_helpdesk2

 

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Recent posts