Nyheder - Dstny

Udvalgte udfordringer med telefoni og netværk i internationale virksomheder

Skrevet af Mikkel Schouw | May 31, 2024 10:51:39 AM

Udfordringer med telefoni og netværk

Internationale virksomheder med lokationer i flere lande kan stå overfor komplekse udfordringer med deres telefoni og netværk, som er dyrt, kræver unødig megen tid og kræfter at holde kørende.

Vi ser ofte IT- og teleansvarlige i internationale virksomheder, der bokser med mange forskellige telefonsystemer, mange forskellige administratorportaler, mange forskellige mobilabonnementstyper og mange forskellige point of contacts på tværs af landene.


Derudover manglende synkronisering med Teams og med uhensigtsmæssige store datavedligeholdelsesopgaver.

Med sådan et set-up bliver man ofte afhængig af lokale ressourcer. Det koster ofte for meget i tid og penge.

I Dstny blæser vi til kamp mod dette og står på mål for at simplificere de daglige arbejdsopgaver, mindske administration, frigøre tid og reducere udgifterne.

 



Et opgør med "kludetæppet" byder også på uventede fordele

Dstny A/S er en del af Dstny Group, som udvikler og udbyder services indenfor kommunikation og samarbejde. Dstny Group leverer services til mere end 3 mio. daglige brugere i mere end 130 markeder globalt, og vi har produktion og operation i 8 europæiske markeder. Derfor er hjælpen ikke langt væk, når du skal have rådgivning til, hvordan I bedst kan komme i mål med en samlet løsning.

Vores bud på en løsning af ovenstående situation er...

Fordelene ved en samlet telefoniplatform

Med en samlet telefoniplatform får alle medarbejdere en ensartet oplevelse, hvilket gør det nemmere at betjene systemet og øge den interne kompetence. Dette reducerer afhængigheden af enkeltpersoner og fremmer samarbejde på tværs af organisationen. Vores centrale administratorportal giver et overblik, der gør det nemmere at styre hele virksomhedens telefoni. Samtidig er platformen fleksibel og kan tilpasses lokale markedsbehov og kulturelle præferencer. Vi tilbyder desuden kundeservice og teknisk support på lokalt sprog i udvalgte markeder.

Effektiv synkronisering med Teams
Synkronisering af Teams og vores telefonsystem eliminerer misforståelser og usikkerheder, hvilket fremmer produktiv kommunikation og samarbejde. Med vores AD Connect Sync-tjeneste kan administratorer bruge Microsofts Active Directory til at vedligeholde medarbejderprofiler inklusive telefonidata. Det betyder, at data kun skal opdateres én gang i ét system, hvilket sparer tid og reducerer fejl.

Centraliserede mobilpakker
Ved at samle indkøbet af mobilpakker hos os kan alle medarbejdere i alle lande drage fordel af gode pakker og priser. Priserne i udlandet er ofte højere, og der kan være store økonomiske gevinster ved at centralisere indkøbet hos os. Erfarne IT- og tele ansvarlige vil sætte pris på denne mulighed for betydelige besparelser.

Lokal tilstedeværelse og effektive løsninger hurtigere
Vores lokale tilstedeværelse i udvalgte markeder giver os mulighed for at købe lokale hovednumre og nummerserier direkte til din virksomheds lokale afdelinger. Dette sikrer en hurtig process og en mere effektiv løsning.

Kontakt os for en uformel aftale
Genkender du nogle af disse udfordringer? Vi inviterer dig til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan optimere din virksomheds telefoni og skabe betydelige forbedringer.