Stor interesse for Call2Teams

Danske virksomheder kan godt se fordelene i at integrere telefonien ind i Teams

Kommunikation skal være nem og hurtig. Det kan alle være enige om. Paradoksalt nok har vi som medarbejdere aldrig haft så mange måder at kunne kommunikere på som nu. Så mange og fordelt på flere forskellige platforme, systemer og applikationer, at vi let kan miste overblikket, opdage henvendelser for sent og glemme igangværende konversationer.
 
Der findes ikke ét kommunikationsløsning, der samler alle kommunikationsmåderne i ét system. Desværre. Men et godt bud på at få forenklet din daglige kommunikation findes - Call2Teams.
 
Call2Teams er en service, der nemt integrerer din virksomheds telefoni ind i jeres Microsoft Teams. Med den integration har du som medarbejder mulighed for at ringe, modtage og håndtere opkald og SMS'e inde i Teams, hvorfra du jo også kan chatte, holde videomøder, planlægge møder samt gemme og dele filer.

 

De praktiske fordele for dig i hverdagen

Hvis din virksomhed har valgt Teams som et centralt værktøj, kan integrationen af telefonien ind i Teams i praksis giver flere konkrete fordele.
 
Din kommunikation i hver dagen bliver:
  • enklere, fordi du anvender et system mindre
  • hurtigere, fordi du ikke skal skifte mellem Teams og telefonsystemet
  • mere præcis og komplet, fordi dine data fra telefonsystemet nu også er i Teams og supplerer dine Teams-data om virksomheder og kontaktpersoner
 
Dit samarbejde med kollegerne i hverdagen bliver mere effektivt, fordi aktivitetsstatus for dig og dine kolleger er synkroniseret mellem Teams og telefonsystemet. Det betyder, at I kan se i Teams
- når en kollega er optaget på telefonen, så i undgår unødige opkald og unødige omstillinger
- hvor mange tilgængelige kolleger på andre lokationer til at betjene kunder, hvis de ringer ind, mens du og dine kolleger på jeres lokation f.eks. går til møde eller til frokost

 

Fordelene for IT

Med integration af telefoni og Teams kan IT-afdelingen se frem til at:
  • spare tid på datavedligeholdelse, fordi data om medarbejdere kan håndteres i Microsoft Active Directory, som kan føde både telefonsystemet og Teams og dobbelt datavedligeholdelse undgås
  • få bedre overblik over kommunikationsmønstre, fordi data om kommunikationsmønstre fra både Teams og telefonsystemet er samlet í én database. Det kan give et bedre datagrundlag til at træffe beslutninger om mere effektiv tilrettelæggelse
  • få implementeret integrationen lynhurtigt - faktisk har vi vundet flere priser for Call2Teams, fordi den er den hurtigste og nemmeste metode målt i konkurrence med andre tilsvarende services

 

Fordele for virksomheder med mange lokationer og datterselskaber i udlandet

 
Virksomheder med flere lokationer i Danmark og/eller i udlandet fortæller os om en række andre fordele.

Integration af telefoni og Teams er ofte anledningen til at få ryddet op og standardisere håndteringen af kunderne. Ved at implementere samme templates for call flows, for SMS'er og emails og evt. AI-baserede services (bots, agent assist, transcriptioner m.v.) bliver dialogen ensartet på tværs af lokationer og markeder.
 
Vi ser - for internationale virksomheder - at planlægning af integration af telefoni og Teams bliver startskuddet på en ensretning og reduktion af tech stack'en. Vi ser ofte, at disse virksomheder kæmper med forskellige telefonsystemer på forskellige markeder, og at brugen af Microsoft applikationer og Teams i særdeleshed varierer ganske betydeligt fra marked til marked.
 
Ved at vælge vores telefonsystem Connect Pro og ved at integrere det ind i Teams reduceres virksomhedernes tech stack ofte meget betydeligt. Fordelene er, at flere opbygger kompetencer om de samme systemer, så afhængighed af enkeltpersoner elimineres. Ved at pulje brugerne på tværs af markeder bliver indkøbspriserne ofte også bedre. Det gælder især for internationale virksomheder med dansk hovedkvarter, fordi man kan købe ind i Danmark til danske priser, som er meget konkurrencedygtige i internationalt perspektiv.
 
Endelig hører vi også fra virksomheder med mange lokationer, at det er en meget stor hjælp, at vi som leverandør kan hjælpe med at levere internationale telefonnumre, internationale internetforbindelser og sikkerhedsløsninger, som virker for alle deres lokationer. Fordi de alternativt selv skal kontakte leverandører på de lokale markeder for disse ydelser, og det kan opleves som en jungle.
 

 

Jeg vil gerne kontaktes om Call2Teams

Jeg vil gerne kontaktes for at drøfte Call2Teams for min virksomhed

Recent posts