Hvis dine priser er de samme som dine konkurrenternes, bliver kundeoplevelsen den afgørende parameter. Din løbende kommunikation med kunderne bliver dermed meget vigtig. Her kan vi hjælpe dig på vej med et telefonsystem, der sætter dig i stand til at overraske dine kunder positivt.
Fra salgslokalerne, over service til værkstedet kan du give kunderne en behandling, der er lidt bedre end forventet. Det kan skabe den loyalitet overfor din virksomhed, som er så afgørende for din forretnings succes.
Ved at udnytte mulighederne i vores telefoniplatform kan du mere end "blot" at overlevere på kundernes forventning i den løbende dialog. Du bliver også i stand til løbende at måle kundernes oplevelse, trimme dialogen og derved hele tiden være i førersædet.
For virksomheder indenfor autobranchen er effektiv kommunikation afgørende. Et robust telefonsystem bliver den faktor, der omformer dine kunders oplevelser.
Vælg et telefonsystem, der ikke vælter din serviceafdeling den første dag, sneen falder. Da vil mange af dine bilkunder ringe samtidigt med ønsket om at få skiftet til vinterdæk. Med call-back funktion tager du frustrationen og ventetiden ud af dine kunders ligning, når de får en automatisk besked om, at du ringer til dem, så snart du har ledig tid.
Vælg integration mellem telefonien og dit Dracar+ eller Autovision system. Så du automatisk får et pop vindue på din skærm med al relevant information om den kunde, der ringer ind, før du besvarer opkaldet. Så kan du tiltale kunden med fornavn og spørge, om opkaldet drejer sig om et serviceeftersyn, fordi det står på skærmen, eller måske foreslå et bilskifte, fordi tiden er ved at være moden, før din bilkunde måske selv foreslår det.
Forståelse af bilkundernes og medarbejdernes kommunikation er altafgørende. Ved at integrere en Dstny Analytics i din løsning får du uvurderlig indsigt. Så kan du følge håndteringen af kommunikationen med kunderne, identificere trends og løbende optimere driften og være på forkant. Det handler ikke kun om data. Det handler om at udnytte information til at levere bedre kundeoplevelser.
Optimér kundernes oplevelser, og tag hurtig affære ved dårlige oplevelser. nps.today SMS survey er et nemt integrerbart modul til din løsning. Med løbende surveys kan du måle, forstå og handle på dine bilkunders oplevelser og deres loyalitet. Løsningen er plug-and-play og kan implementeres hurtigt efter dit behov. Med nps.today SMS surveys får du hurtig og effektiv feedback direkte fra dine kunder.
Skab sammenhæng på dit sted med telefoni og netværk samlet i din løsning. Vores løsninger er skabt til at skabe værdi for bilkunderne, for den enkelte medarbejder og på tværs af organisationen. Det skal virke – både eksternt og internt.
Og du slipper du for at bekymre dig om sikkerheden. Lad os som eksperter stå for Wi-Fi, telefoni og sikkerhed, så du kan fokusere på at levere gode og overbevisende oplevelser til dine kunder.