Enterprise

En pålidelig, skalerbar og sikker erhvervstelefoni løsning er afgørende for store virksomheder

Styrk teamsamarbejdet

I dagens vækstorienterede forretningsmiljø forstår Dstny de udfordringer, som store virksomheder står overfor. Fordelene ved at være en stor organisation kommer ofte med betydelige forhindringer. Størrelse kan nogle gange hindre smidighed, et vigtigt aspekt i det konkurrenceprægede landskab. Risikoen er at tabe terræn til mere kvikke konkurrenter. Ledelse af mange medarbejdere kan være komplekst fra system- og login-administration til at sikre, at dine teams besidder de mest effektive værktøjer til kommunikation og samarbejde. Og der er en voksende efterspørgsel efter at imødekomme store kunders forventninger, ikke kun hvad angår produkter eller tjenester, men også kvaliteten af den service og support, du tilbyder. God service er ikke længere en mulighed. Det er en forudsætning. Hos Dstny er vores løsninger designet til at løse disse udfordringer. De fungerer som en bro, der kan trække globale teams tættere sammen, samtidig med at de opretholder de højeste standarder inden for sikkerhed og funktionalitet. Vi sigter efter at levere de redskaber, du har brug for i din virksomhed til sikker og effektiv kommunikation og samarbejde samt enestående service - for at opretholde din virksomheds vækst og succes.

Markedsledende sikkerhed

Sikkerhed er altafgørende for, at virksomheder kan overholde alle kunstens regler. Dstny leverer markedsledende sikkerhed for at beskytte din virksomheds data og kommunikation. Vær tryg ved at vide, at din virksomhed er beskyttet mod trusler med vores robuste sikkerhedsforanstaltninger.

UCaaS

Funktionsrigt telefonsystem

Tag kommunikation til næste niveau

Oplev et virksomhedstelefonsystem, der ikke bare er robust, men også let overskueligt. Dstny tilbyder et effektivt og skalerbart telefonsystem designet til at passe til virksomheders unikke behov.

mobile-regular

Mobil app

Få hele dit telefonsystem og alle dine kunder og kontakter direkte i hånden
globe-regular

Webphone

Med vores webphone har du altid de nyeste features uden selv at skulle opdatere
desktop-regular

Softphone

En softphone, der downloades og forvandler din PC til en telefon
phone-office-regular

Bordtelefon

Ring og håndtér opkald effektivt fra en fastnettelefon eller en IP-telefon

Smart og nem styring

Store teams har brug for skalerbare kommunikationssystemer, der er nemme at administrere. Dets parer værdifuld tid og ressourcer, men sikrer nem og hurtig kommunikation i organisationen. Et effektivt og brugervenligt telefonsystem bidrager til øget produktivitet, hvilket giver virksomheder mulighed for at fokusere på det, der betyder mest – at levere exceptionelle produkter og tjenester, samtidig med at de fremmer et samarbejdende og blomstrende arbejdsmiljø.
teams_connect+dstny

Teams integration

Microsoft Teams er blevet uundværligt for en del virksomheder. Microsoft Teams fungerer som det centrale knudepunkt for kommunikation, samarbejde og produktivitet, hvilket gør det til den bedste løsning for mange virksomheder.

Ved at integrere telefonsystemet med Teams giver virksomheder deres medarbejdere mulighed for at kommunikere ubesværet i og fra det velkendte Teams-miljø. Synkronisering mellem et telefonsystem og Microsoft Teams sikrer, at interne og eksterne kommunikationskanaler viser samme aktivitetsstatus, hvilket fremmer et sammenhængende arbejdsmiljø. Det strømliner arbejdsgange, reducerer behovet for at skifte mellem flere applikationer og forbedrer i sidste ende den samlede effektivitet.

Teams understøtter hybride arbejdspladser

Med den stigende afhængighed af fjernarbejde letter en Teams-integration desuden en glidende overgang til en hybrid arbejdsmodel med geografisk adskillelse for mange virksomheder. Det giver medarbejderne mulighed for at forblive forbundet, samarbejde effektivt og opretholde de høje standarder for kommunikation, der er afgørende for forretningssucces i nutidens digitale landskab.
analytics_screens_ipad_macbook_imac

Actionable insights

Data slår hjerterytmen i virksomhedens succes. Adgang til handlingsorienteret indsigt i data er kompasset til informerede beslutninger. Fra forståelse af kundeadfærd til optimering af interne processer giver data virksomheder mulighed for at navigere i udfordringer og gribe muligheder. Det handler ikke kun om at indsamle information. Det handler om at transformere rå data til strategisk intelligens. På et konkurrencepræget marked trives de, der har en finger på datapulsen ved at udnytte indsigt til at drive innovation, øge effektiviteten og være på forkant. Hos Dstny erkender vi, at kraften i data ikke kun ligger i indsamlingen heraf. Det ligger også visning, fortolkning og anvendelse.
chart-network-regular

Historisk data

Visualiser data, identificer trends, sammenlign og benchmark relevante data med vores kraftfulde rapporteringsværktøj
display-chart-up-regular

Live data

Få et øjebliks billede med live data af hvad der foregår lige nu. Vis dem på en computerskærm eller et dashboard gennem grafer og tabeller

Styrk dit team med en AI chatbot

Vær tilgængelig for dine kunder 24/7
Dstny giver din virksomhed mulighed for at være tilgængelig døgnet rundt. Vores AI-baserede chatbot kan være tilgængelig på dit website, så du aldrig går glip af en mulighed for at engagere dig med kunder, og giver 24/7 support og tilgængelighed.

Dstny Omnichannel omfavner dine sociale medier

Vores omnichannel-løsning designet til at håndtere kommunikation med dine kunder i deres foretrukne kommunikationskanaler. Den konsoliderer dine sociale medier som kanaler sammen med de almindelige kommunikationskanaler i én samlet grænseflade. Det forenkler håndteringen og sporingen af forespørgsler og supportbilletter. Du har fleksibiliteten til at vælge, om en AI-bot, en menneskelig agent eller en samarbejdstilgang mellem AI og agent skal håndtere dine kunder. Det kan indstilles på kanalniveau og sikre, at kunderne bliver håndteret korrekt baseret på det kommunikationsmedie, de vælger at kontakte dig via.
CRM-connect

Bedre kundeservice med integration med dit CRM

At sikre en personlig og indbydende oplevelse for hver kunde er altafgørende, uanset størrelsen på din kundebase. At integrere dit CRM-system med dit telefonsystem øger ikke kun effektiviteten af dine agenter, men giver også din virksomhed mulighed for at levere mere personlig og forbedret kundeservice.

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores løsninger? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.