Advokat
Lad din kommunikation være forskellen mellem dig og konkurrenterne i forhold til dine klienter
Lad dialogen udbygge klienternes oplevelse og loyalitet
Din løbende dialog med dine klienter er meget vigtig for deres oplevelse. Vi kan vi hjælpe dig på vej med et telefonsystem, der sætter dig i stand til at overraske dine klienter positivt.
Uanset om du er på kontoret, hjemme eller på vej kan du give klienterne en behandling, der er lidt bedre end forventet, og det kan skabe loyalitet overfor din forretning.
Ved at udnytte mulighederne i vores telefoniplatform kan du ikke kun overlevere på klienternes forventning i den løbende dialog. Du bliver også i stand til løbende at trimme dialogen og derved hele tiden være på forkant.
Fordele ved en løsning fra Dstny
Skræddersyet telefonsystem
Optimér kommunikationen
Voice Recording
Komplet Teams
Sikkerhed overalt
Sæt dine klienter og forretningen i højsædet
Effektiv kommunikation kan være meget vigtig for advokater. Et telefonsystem bliver det aktiv, der løfter din forretning, så klienterne bliver længere og bliver gladere for dig som rådgiver.
Vælg et telefonsystem, der understøtter kravene, der stilles til din forretning, og som samtidig gør det daglige arbejde og den daglige dialog med klienterne lettere og mere effektiv. Hvad enten det er Voice Recording, så du automatisk optager samtaler eller manuelt. Eller det er basale funktioner som f.eks. call back, så klienterne ved opkald får besked og ved, at du straks ringer tilbage, når du kommer ud af dit møde.
Eller det er integration mellem telefonien og dine vigtigste IT-systemer, så du automatisk får et pop vindue på din skærm med al relevant information om den klient, der ringer ind, før du besvarer opkaldet. Så kan du tiltale klienten med fornavn og spørge ind til den verserende sag, fordi det står på skærmen, før din klient selv tager fat.
Telefoni til brug overalt
Mobil app
Webphone
Softphone
Bordtelefon
Datadrevet advokatpraksis
Forståelse af klienternes og dine medarbejderes kommunikation er altafgørende. Ved at integrere en Dstny Analytics i din løsning får du uvurderlig indsigt. Så kan du følge håndteringen af kommunikationen med klienterne, identificere trends og løbende optimere driften og være på forkant. Det handler ikke kun om data. Det handler om at udnytte information til at levere bedre kundeoplevelser.
Optag og gem samtaler til dokumentation
Hvad var det nu, der blev sagt i samtalen? Rigdommen ligger i detaljen. Få dokumenteret alle de vigtige drøftelser, samtykker, godkendelser og aftaler, selv om de kom i stand over telefonen. Dokumentér, at i overholder GDPR. Udform regler for optagelser, der skal eller ikke skal optages automatisk, og for lagringstiden, før de slettes. Styr adgange til afspilning, sletning mm. med bruger-, supervisor- og administrator-rettigheder.
Gør Teams komplet til kommunikation og samarbejde
Med Dstnys telefonsystem er det en nem opgave at integrere Microsoft Teams. Foren dit Teams med vores robuste telefonsystem. Nyd fordelene ved at kunne nøjes med kun at anvende Teams til al slags kommunikation og digitalt samarbejde. Forenkl arbejdsgange, styrk klientoverblik og -dialog, og åbn for et nyt niveau af effektivitet.
En løsning der skaber tryghed
Skab sammenhæng i din praksis ved at samle telefoni og netværk i en løsning. Vores løsninger er skabt til at levere værdi for dine klienter, for den enkelte medarbejder og på tværs af organisationen. Det skal virke – både eksternt og internt.
Slip for at bekymre dig om sikkerheden. Lad os som eksperter stå for telefoni, internet, Wi-Fi, og sikkerhed, så du kan fokusere på at levere gode og loyalitetsskabende oplevelser til dine klienter.