Voice Recording

Optag og gem samtaler til dokumentation

Overblik over optagede samtaler

Hvad var det nu, der blev sagt i samtalen? Rigdommen ligger i detaljen. Få dokumenteret alle de vigtige drøftelser, samtykker, godkendelser og aftaler, selv om de kom i stand over telefonen.

Dokumentér, at i overholder GDPR, MiFID II og PCI DSS-reglerne.

Udform regler for optagelser, der skal eller ikke skal optages automatisk, og for lagringstiden, før de slettes.

Supplér med manuel start og stop for opkaldsoptagelser. Evaluér og scor optagede opkald, så du let kan søge 1- eller 5-stjernede samtaler frem, der kan bruges til at lære og træne medarbejdere aktivt med.

Styr adgange til afspilning, sletning mm. med bruger-, supervisor- og administrator-rettigheder.

Fordele ved Voice Recording

play-regular
Du kommer let og hurtigt i gang
book-sparkles-regular
Optagelse og opbevaring styres med konfigurerbare regler
laptop-mobile-regular-1
Kan anvendes på desktop og mobile enheder
magnifying-glass-regular
Søg i optagelser, download og videresend på email
database-regular
Fleksibel opbevaring af opkaldsoptagelser
star-exclamation-regular
Evaluér og giv optagelser karakterer efter egne klassifikationer
user-lock-regular
Styr adgangsrettigheder på forskellige niveauer
file-contract-regular
Kan overholde GDPR-, MiFID II- og PCI DSS-regler

Lagring af optagede telefonsamtaler

Til de optagede samtaler leverer vi en god database, som er let at anvende. Diskpladsen til optagelserne afhænger af antal medarbejdere, telefontrafikken og downloadfrekvens til egne harddiske.

Lagring af optagede telefonsamtaler

Basis brugerUdvidet bruger
Optagelse af indgående, udgående og interne opkald til og fra en bruger ved brug af SIPREC API'er
Randomiseret eller ad hoc opkaldsoptagelse
Connect 3.0 mobil voice recording
Connect 3.0 SMS og MMS recording
Krypterede optagelser i AES256 som standard
Regel-baseret automatisk sletning af optagelser til overholdelse af GDPR-regler
Sæt regler til at specificere de opkald, som ikke skal optages (CLI og tlfnr. eksklusionslister)
Sæt regler til at specificere de opkald, som skal optages, ved at sætte regler for opkaldstyper, tlfnr. eller ringegrupper
Opkalder-samtykke accept eller afvisning via DTMF under opkaldet
Opkalder-samtykke accept eller afvisning via bruger desktop applikation
Vælg de brugere, der skal optages opkald for
Automatisk opkaldsoptagelse af specifikke opkald baseret på IVR-valg og opkaldsnumre
Manuel start og stop under optagelse via brugers desktop applikation til overholdelse af PCI DSS regler
Ændringslog-rapport, der specificerer ændringer og sletninger i forhold til regler, bruger-administration og konfiguration
Log der viser, hvem der har afspillet hvilke opkaldsoptagelser og hvornår
CRM API integration til automatisk start/stop af opkaldsoptagelser baseret på betalingsstatus på opkaldende firma
Realtids-overblik over regeloverholdelse - viser nøglemålepunkter til forbedret overvågning og revision inkl. opkald med optagelsesaccept eller -afvisning, slettede opkald og opkald til sletning
Facilitering af GDPR-regeloverholdelse
Facilitering af MiFID II-regeloverholdelse
Mobil-tilpasset applikation tilgængelig via web browser på tværs af mobile enheder
Søgning og afspilning af opkaldsoptagelser med mulighed for download og email-videresendelse
Adgang til evaluering af opkald, scoring af forretningsresultat af opkald, aktivitetsrapporter og konfigurerbare overblik
Adgang til Business Insight overblik, der viser nøgleindikatorer
Konfigurerbar score-tavle til evaluering af opkald og bruger
Tildel resultater til optagede opkald efter selvdefineret klassifikation
Flag opkaldsoptagelser til brug for opfølgende indsatser
Administrator-adgang til alle brugeres opkaldsoptagelser
Bruger-adgang til egne opkaldsoptagelser
Styring af opbevaringsperioden 1 - 7 måneder for opkaldsoptagelser pr. afdeling
Automatisk styring af opbevaring og sletning af opkaldsoptagelser baseret på specificerede regler

Regler omkring optagelse af samtaler

Vær opmærksom på gældende lovgivning (særligt GDPR og straffelovens §263). Iagttag god skik i forbindelse med optagelse inkl. indhentning af samtykker. Ligeledes kræver opbevarelse, aflytning, videresendelse og brug af optagede  opkald til træning bevidst og respektfuld omgang ift. opkaldenes implicerede parter. Læs mere her: Datatilsynet om optagelse af samtaler

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores produkter? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.