I et konsolideret marked bliver kundeoplevelsen og kundeservicen i stigende grad afgørende for virksomhedernes overlevelse. Med de rigtige redskaber kan du give medarbejderne motivation og de forudsætninger, der er for at tage din service til næste niveau.
Et call center skal møde dine kunders behov bedre, gøre intern teamwork lettere og få operationen til at forløbe hurtigt og elegant.
Vores løsninger med automatisk opkaldsfordeling, interaktive voice response og skill-based routing sammen med vores rolle-baserede redskaber til medarbejderne sætter kunderne i forbindelse med de rette medarbejdere hurtigere og nemmere.
Kommunikationsvanerne ændrer sig, og jo yngre en kunde er, jo større er ønsket om at henvende sig digitalt og via de sociale medier. Derfor vokser "omnichannel"-behovet også. D.v.s. at håndtere kundehenvendelserne fra de forskellige kanaler et sted.
"Digitale kanaler" er Dstny's 1. generations-redskab til at hjælpe medarbejdere med at kommunikere mere effektivt med kiunderne. Det kan ske gennem vores softphone ConnectMe, uanset om kunderne henvender sig via bl.a. websitet, Facebook Messenger, Instagram, X eller ved et opkald.
En virtuel chatbot er automatiseret kundeservice, der kan aflaste kundeservicemedarbejderne i åbningstiden og udvide din virksomheds kundeservice udenfor åbningstiden.
Din chatbot kan sættes på dit website, hjælpesiderme. på Facebook m.m. og besvare henvendelser fra dine kunder og indgående kundeemne. Bliver kundedialogen mere krævende, kan medarbejderne tage over.
Vores telefoni integrerer nemt med de fleste forretningssystemer, bla. CRM, ERP og helpdesk, og også Teams.
Integration kan forenkle og automatisere arbejdsgange, gøre opgaverne lettere at løse for medarbejderne og yde kunderne hurtigere, nemmere og bedre service.