Vi har gennem årene opnået stor succes med at udvikle og styrke vores samarbejdsproces med vores partnere. Det inkluderer udvikling af effektive værktøjer, procedurer til træning onboarding af nye partnere, og et stærkt samarbejde med partneren i at vinde nye kunder. Med adgang til avancerede digitale værktøjer og portaler har vi skabt et miljø, der giver partneren de nødvendige redskaber til at opnå succes. Yderligere har alle partnere en dedikeret partnermanager og tilgang til et specialiseret partnersupportteam hos Dstny A/S, der arbejder målrettet med vores partnere og deres kunder. Det sikrer, at du som partner altid modtager den præcise support, du og dine kunder har behov for derigennem at sikre den optimale kundetilfredshed.
Hos Dstny A/S tilbyder vi i dag to partnermodeller, som du kan vælge i overensstemmelse med din virksomhedsprofil. Under partnermodel 1 genererer du leads til Dstny og får provision baseret på den omsætning, dine leads skaber. Ved partnermodel 2 får du mulighed for at varetage hele processen, herunder salg, leverance, drift og support, stærkt støttet af Dstny A/S.
Vi er en af de mest ekspansive CPaaS-udbydere på danske og europæiske marked
og vi giver mulighed for at tilbyde virksomheder komplette løsninger til telefoni og kommunikation. Vi har samarbejdet med forhandlere i mange år og har i løbet af den tid akkumuleret en masse erfaring med at hjælpe og støtte partnere, så vi sammen kan skabe den succes i markedet, der skal til for at vækste forretningen.
Vi tilbyder en brancheførende PBX-løsning, der er fuldstændig cloud-baseret. Slutkunden behøver ikke at eje nogle dele af deres egen teknologi. Vi sørger for, at alt fra hardware, software, forbindelser, kapacitet og sikkerhed opdateres og vedligeholdes. Løsningen tilbyder samme skalerbarhed som en mobil løsning, samtidig med at den giver samme stabilitet som en fast løsning. Vi tilbyder også muligheden for at vælge mellem at arbejde med bordtelefoner, softphones eller vores mobile applikationer.
Forskellige virksomheder har forskellige behov, når det kommer til telefoni og dets tilhørende tjenester. Mens nogle virksomheder har brug for værktøjer til at hjælpe dem med at forbedre deres kundeservice, kan andre have brug for flere oplysninger om, hvordan og hvornår kunder kontakter dem. Nogle virksomheder ønsker at få bedre styr på, hvordan medarbejderne præsterer, mens andre ønsker at øge produktiviteten og forbedre samarbejdet. Vi har masser af add-on services, både dem, vi selv har bygget, og dem, vi har integreret vores platform med, for at sikre, at slutkunden får den ekstra funktionalitet, de efterspørger.