Mål dine kunders tilfredshed nemt og hurtigt

Integreret NPS Surveys via SMS og e-mail

Optimer dine kunders oplevelser af virksomheden

Optimering af kundeoplevelsen og hurtig handling ved dårlige oplevelser har aldrig været vigtigere. nps.today SMS survey er et add-on til din telefoniløsning og en hurtig og enkel løsning at implementere for at måle, forstå
og handle på dine kunders oplevelser og deres loyalitet overfor virksomheden. Løsningen er plug-and-play og kan implementeres hurtigt efter behov. Med nps.today SMS surveys får du hurtig og effektiv feedback direkte fra dine kunder.

Sådan fungerer nps.today SMS surveys

display-chart-up-circle-dollar-regular

Mål

Stil det klassiske NPS spørgsmål eller et direkte tilfredshedsspørgsmål på SMS efter endt opkald. Mulighed for op til 5 ekstra spørgsmål, f.eks. hvordan levede medarbejderen op til kundens forventning?
lightbulb-regular

Forstå

Med live Web Dashboards kan alle relevante medarbejdere og ledere let følge kundernes besvarelser både på desktop og på skærme i afdelingerne. Du kan selv vælge, om svar skal kategoriseres for lettere at identificere tendenser og brændpunkter.
person-running-regular

Følg op

Sæt alarmer, som sendes til fælles postkasser eller udvalgte medarbejdere for at sikre hurtig opfølgning på dårlige oplevelser.

Standard features

Måling

  • Automatisk udsendelse af tilfredsheds måling på SMS efter endt kald
  • Branding af survey med logo m.v.
  • Op til 5 ekstra spørgsmål (0-10 skala eller fri tekst)
  • Frasortering af nylig målte kunder – Throttling (antispam)
  • Respondent kategorisering/tagging i måling
  • Permission opsamling
  • Afmelding

Forstå data

  • Kategorisering/tagging af fritekstsvar
  • Live Web Dashboards
  • Excel rapporter

Følg op

  • Alarmer og notifikation på e-mail eller i Teams til team,
    medarbejdere, ansvarlige m.v.
  • Kategorisering/tagging af fritekstsvar
  • Registrering af opfølgningsnoter
  • Analyse af data i Excel rapport for prioriteret indsats

Yderligere muligheder for tilvalg

Omnichannel customer experience

Dine målinger kan automatiseres med triggers fra alle kundesystemer, som f.eks. ordresystem, ERP system, CRM system, kundeservicesystem. Resultatet af dine målinger kan også overføres til de eksisterende kunde- og analysesystemer, så medarbejderne let kan følge kundens oplevelser og handle i de IT-systemer, som de benytter dagligt. nps.today tilbyder færdige plug-in’s til f.eks. Outlook, de fleste CRM og økonomisystemer, kundeservicesystemer, Office 365 og PowerBI.

Cross platform customer experience

Med nps.today for Dstny har du mulighed for at udvide dine målinger til alle kunde-touchpoints, f.eks. på website, i salgsprocessen, efter køb, efter levering og naturligvis efter service. Måling kan ske både via email, SMS, pop-up, in-app, embedded i marketingmails m.v.

nps_dashboard

Overskueligt Dashboard

Dashboardet giver et hurtigt og klart overblik over hvilken katagori og score kunden afgav. Her kan du også aflæse gennemsnits-rating, hvor mange procent af dine kunder giver feedback, og hvor mange kunder har været igennem processen. Når en kunde afgiver deres feedback, vises det direkte i en søgbar timeline.

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om NPS? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.