Mål dine kunders tilfredshed nemt og hurtigt

Integreret NPS Surveys via SMS og e-mail

Sådan fungerer nps.today SMS surveys

display-chart-up-circle-dollar-regular

Mål

Stil det klassiske NPS spørgsmål eller et direkte tilfredshedsspørgsmål på SMS efter endt opkald. Mulighed for op til 5 ekstra spørgsmål, f.eks. hvordan levede medarbejderen op til kundens forventning?
lightbulb-regular

Forstå

Med live Web Dashboards kan alle relevante medarbejdere og ledere let følge kundernes besvarelser både på desktop og på skærme i afdelingerne. Du kan selv vælge, om svar skal kategoriseres for lettere at identificere tendenser og brændpunkter.
person-running-regular

Følg op

Sæt alarmer, som sendes til fælles postkasser eller udvalgte medarbejdere for at sikre hurtig opfølgning på dårlige oplevelser.
nps_dashboard

Overskueligt Dashboard

Dashboardet giver et hurtigt og klart overblik over hvilken katagori og score kunden afgav. Her kan du også aflæse gennemsnits-rating, hvor mange procent af dine kunder giver feedback, og hvor mange kunder har været igennem processen. Når en kunde afgiver deres feedback, vises det direkte i en søgbar timeline.

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om NPS? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.