Mål dine kunders tilfredshed nemt og hurtigt
Optimer dine kunders oplevelser af virksomheden
Sådan fungerer nps.today SMS surveys
Mål
Forstå
Følg op
Standard features
Måling
- Automatisk udsendelse af tilfredsheds måling på SMS efter endt kald
- Branding af survey med logo m.v.
- Op til 5 ekstra spørgsmål (0-10 skala eller fri tekst)
- Frasortering af nylig målte kunder – Throttling (antispam)
- Respondent kategorisering/tagging i måling
- Permission opsamling
- Afmelding
Forstå data
- Kategorisering/tagging af fritekstsvar
- Live Web Dashboards
- Excel rapporter
Følg op
- Alarmer og notifikation på e-mail eller i Teams til team,
medarbejdere, ansvarlige m.v. - Kategorisering/tagging af fritekstsvar
- Registrering af opfølgningsnoter
- Analyse af data i Excel rapport for prioriteret indsats
Yderligere muligheder for tilvalg
Omnichannel customer experience
Dine målinger kan automatiseres med triggers fra alle kundesystemer, som f.eks. ordresystem, ERP system, CRM system, kundeservicesystem. Resultatet af dine målinger kan også overføres til de eksisterende kunde- og analysesystemer, så medarbejderne let kan følge kundens oplevelser og handle i de IT-systemer, som de benytter dagligt. nps.today tilbyder færdige plug-in’s til f.eks. Outlook, de fleste CRM og økonomisystemer, kundeservicesystemer, Office 365 og PowerBI.
Cross platform customer experience
Med nps.today for Dstny har du mulighed for at udvide dine målinger til alle kunde-touchpoints, f.eks. på website, i salgsprocessen, efter køb, efter levering og naturligvis efter service. Måling kan ske både via email, SMS, pop-up, in-app, embedded i marketingmails m.v.