Søg
Mål dine kunders tilfredshed nemt og hurtigt
Integreret NPS Surveys via SMS og e-mail
Sådan fungerer nps.today SMS surveys
Mål
Stil det klassiske NPS spørgsmål eller et direkte tilfredshedsspørgsmål på SMS efter endt opkald. Mulighed for op til 5 ekstra spørgsmål, f.eks. hvordan levede medarbejderen op til kundens forventning?
Forstå
Med live Web Dashboards kan alle relevante medarbejdere og ledere let følge kundernes besvarelser både på desktop og på skærme i afdelingerne. Du kan selv vælge, om svar skal kategoriseres for lettere at identificere tendenser og brændpunkter.
Følg op
Sæt alarmer, som sendes til fælles postkasser eller udvalgte medarbejdere for at sikre hurtig opfølgning på dårlige oplevelser.

Overskueligt Dashboard
Dashboardet giver et hurtigt og klart overblik over hvilken katagori og score kunden afgav. Her kan du også aflæse gennemsnits-rating, hvor mange procent af dine kunder giver feedback, og hvor mange kunder har været igennem processen. Når en kunde afgiver deres feedback, vises det direkte i en søgbar timeline.
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om NPS? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.