Integration af telefoni og ERP

Høst værdien af dine ERP kundedata
Play video

Skab værdi med integration af dit telefonsystem med dit ERP-system

Når du modtager et opkald udefra, kan vores integrations-services sørge for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig f.eks., at alt, hvad du skal vide om en debitor, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

Fordele ved integration af telefoni og ERP

id-card-regular
Din kunde eller leverandør identificeres ved opkaldet
display-chart-up-circle-dollar-regular
Få fakturadata automatisk på forkant
star-exclamation-regular
Fremstå mere professionelt fra samtalernes start
user-helmet-safety-regular
Spar tid, undgå unødige fejl og øg effektiviteten

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit ERP-system

integration_flow_bigger

Integration sætter dine ERP-data i aktivt og værdiskabende spil

Integration mellem din telefoni og dit ERP-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data om kunder og leverandører – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med dem sker over telefonen.

Når du har integreret din telefoni med dit ERP-system, kommer de vigtigste informationer fra dit ERP-system om kunden eller leverandøren automatisk op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for debitor eller kreditor og til realiseret værdi for din virksomhed.

dstny_erps

Vi integrerer telefoni med mange ERP-systemer

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med ERP? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.