Search
VoIPcube
Nem integration af telefoni med mange IT-systemer
Høst værdien
Sæt virksomhedens data fri
Sæt data i spil dér, hvor de skaber værdi. Det sker, når medarbejderne er i dialog med kunderne. Når kunderne henvender sig, sørger Dstny VoIPcube for, at der automatisk popper et vindue op på skærmen med de vigtigste informationer om kunden. Uanset om de vigtigste informationer står i virksomhedens CRM-system, ERP-system eller helpdesk-system – eller en kombination heraf.
Ved opkald vises automatisk kundedata på skærmen baseret på tlfnr.
Betjen kunden hurtigere og mere præcist, og reducér ventekøer
Lad systemerne udveksle data, og forkort de manuelle arbejdsgange
Få fuldt aktivitetsoverblik over kunden, fordi opkald også auto-registreres
Håndtér al kommunikation inkl. opkald i kun ét system
Integrationstyper
LookUp
Pop up klient viser data fra relevante IT-systemer
LookUp+
Pop up klient viser data fra relevante IT-systemer og har aktionknapper
OpenUp
Åbner relevante IT-systemer på opkalders profilside
Hvordan fungerer det?
Når en medarbejder automatisk har de relevante data klar, samtidig med at samtalen starter, bliver dialogen mere præcis og relevant og hurtigere klaret – til glæde for kunden, medarbejderen og evt. ventekøer.
VoIPcube integrerer telefoni med mange IT-systemer
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om VoIPcube? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.