Med fjernsupport har vi mulighed for at forbinde os til din computer og yde den nødvendige hjælp via en softwareklient, som midlertidig installeres på din computer. Du kan til hver en tid lukke klienten og afbryde forbindelsen til support.
Softwareklienten installerer ikke noget på din PC, og passwordet vil ikke blive gemt. Et nyt password vil blive genereret næste gang, softwareklienten bliver startet.
Downloads:
Start fjernsupport (Benytter Teamviewer)
The software client does not install anything on your PC and your password will not be saved. A new password will be generated the next time, the software is started.
Downloads:
Start remote support (Using Teamviewer)
Har du problemer med eller spørgsmål angående din mobiltelefoni, er du velkommen til at kontakte support på tlf. (+45) 8888 7777.
Se åbningstiderne for Support her.
GPRS/MMS/Dataopsætning
Dstny har TDC og Telenor som mobilpartnere, og du kan derfor benytte TDC’s og Telenors sider til opsætning af din mobiltelefon på følgende links:
TDC og Telenor har gennem en række år deres 4G/5G-dækning på deres mobilnetværk.