Integration af telefoni og CRM
Skab værdi med integration af telefoni med dit CRM-system
Når du modtager et opkald udefra, kan vores integrations-services sørge for, at der automatisk popper et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit CRM-system om personen og virksomheden bag opkaldet, før telefonen begynder at ringe.
Forestil dig, at alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Fordele ved integration af telefoni og CRM
Integration sætter dine CRM kundedata i aktivt og værdiskabende spil
Integration mellem din telefoni og dit CRM-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil. En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen.
Når du har integreret din telefoni med dit CRM-system, kommer de vigtigste informationer fra dit CRM-system om kunden automatisk op på din skærm, samtidig med at telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for kunden og til realiseret værdi for din virksomhed.