Attendant/Receptionist

Central og professionel opkaldsstyring

Få alle funktioner og redskaber til at håndtere opkald effektivt og hurtigt

Attendant er løsningen, når din virksomhed har behov for at yde en bedre og hurtigere kundeservice og har en reception eller et call center dedikeret til betjening af opkald. Med Attendant udstyres de centrale medarbejderne med brugergrænseflader og smidige funktioner, der gør dem i stand til at ekspedere opkald nemmere og hurtigere.
Medarbejderne kan se kollegernes aktivitetsstatus og opdatere dem, når det er aktuelt. Derved kan receptionisterne omstille opkald til kolleger baseret på en korrekt status. Opkald kan ”drag'es og drop'es.” Der er genvejstaster til lynhåndtering af opkald. Endelig kan receptionister og callcenter-medarbejdere udforme prædefinerede besked-templates, så de skal skrive SMS- og email-beskeder til utilgængelige kolleger på kort tid.

Fordele med Attendant/receptionist

user-headset-regular
Alle funktioner til opkaldshåndtering, statusvisning og visning af kalender for kolleger er samlet i et effektivt overblik
book-sparkles-regular
1-klik templates til SMS- og e-mail sikrer hurtig aflevering af beskeder
gear-regular
Drag&Drop og genvejstaster giver den hurtigste opkaldshåndtering

Attendant featureoversigt

Funktioner for agenter*

  • Omstilling med/uden præsentation
  • Parker opkald/Sæt i venteposition
  • Sæt et kald på hold hos en kollega
  • Telefonbesked på SMS/Email
  • Drag and drop opkald
  • Tastaturgenveje til omstilling
  • Gruppe SMS
  • Ad hoc opkaldsoptagelse
  • Se kalender-status for kolleger
  • Ændre aktivitet/status på kolleger
  • Visning af ringegruppenavn på indgående kald
  • Automatisk udmelding af ringegruppe (kickout)
  • SMS-afsendelse fra ringegruppenummer

 

Generel funktionalitet

  • Velkomstbesked
  • Ventemusik
  • Nummer i kø besked
  • Kø-besked med estimeret ventetid
  • Antal kald i kø
  • Callback



Opkaldsdistribution

  • Lineær og parallelet ringning
  • Ringning i prioriteret rækkefølge
  • Skill based ringning
  • Ringning efter længst ledige agent
  • Overflow**

 

* Adgang til funktionaliteten kræver klient/softphone.
** Overflow-scenarier: Ved for mange opkald i kø, ved maksimal ventetid overskredet, ved ingen ledig agenter og ved nye opkald med x minutters ventetid.

Tekniske forhold omkring Attendant/Receptionist

Softwarekrav

Udvidede Receptionist-funktionalitet forudsætter brug af Connect 3.0 og Connect 3.0 Client.

Installation
Dstny  support planlægger installation med dig som kunde. Herefter sætter Dstny support funktionen i drift.

Funktion
Al receptionistfunktionalitet vil fungere på tværs af alle medarbejdere, der er knyttet til telefonsystemet.

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om Attendant? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.