Search
Integration af telefoni og AutoVision
Betjen bilkunderne bedre
Play video
Integration sætter dig og dine AutoVision i aktivt og værdiskabende spil
En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Integration mellem din telefoni og dit AutoVision-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.
Når du har integreret din telefoni med dit AutoVision-system, kommer de vigtigste informationer om en bilkunde og bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.
Fordele med integration af telefoni og AutoVision
Se med det samme hvem der ringer ind
Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet
Ekspeder opkaldene hurtigere
Få de relevante data på skærmen med det samme
Sådan virker telefoni koblet sammen med AutoVision
Eksempel på integration af telefoni og AutoVision
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om vores integration med Autovision? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.