Integration af telefoni og AutoVision

Betjen bilkunderne bedre
Play video

Integration sætter dig og dine AutoVision i aktivt og værdiskabende spil

En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Integration mellem din telefoni og dit AutoVision-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med dit AutoVision-system, kommer de vigtigste informationer om en bilkunde og bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.

Fordele med integration af telefoni og AutoVision

id-card-regular
Se med det samme hvem der ringer ind
user-headset-regular
Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet
clock-one-thirty-regular
Ekspeder opkaldene hurtigere
file-chart-pie-regular
Få de relevante data på skærmen med det samme

Sådan virker telefoni koblet sammen med AutoVision

integration_flow_bigger

autovision_screenshot

Eksempel på integration af telefoni og AutoVision

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med Autovision? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.