VoipCube integration til Microbizz

Høst værdien af dine Microbizz kundedata

Integrer telefoni med Microbizz og skab værdi

Gør kundeservice mere effektiv ved at integrere telefoni med Microbizz. Når telefonen ringer, popper et vindue automatisk op på skærmen med de vigtigste oplysninger fra Microbizz om den person og virksomhed, der ringer.

Med denne løsning får du:

✔ Øjeblikkelig adgang til kundeinformationer
✔ Hurtigere og mere personlig kundeservice
✔ Reduceret manuel håndtering af opkald

Microbizz er en kraftfuld IT-løsning, designet til at optimere virksomhedens forretningsgange og kundeservice. Ved at integrere telefoni med Microbizz forbedrer du både kundeoplevelsen og øger effektiviteten.

Sådan virker telefoni koblet sammen med Microbizz

integration_flow_bigger

Fordele ved integration af telefoni og helpdesk

id-badge-regular
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
ticket-regular
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
map-location-dot-regular
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
desktop-regular
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
route-regular
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med Microbizz? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.