Søg
VoipCube integration til Microbizz
Høst værdien af dine Microbizz kundedata
Integrer telefoni med Microbizz og skab værdi
Gør kundeservice mere effektiv ved at integrere telefoni med Microbizz. Når telefonen ringer, popper et vindue automatisk op på skærmen med de vigtigste oplysninger fra Microbizz om den person og virksomhed, der ringer.
Med denne løsning får du:
✔ Øjeblikkelig adgang til kundeinformationer
✔ Hurtigere og mere personlig kundeservice
✔ Reduceret manuel håndtering af opkald
Microbizz er en kraftfuld IT-løsning, designet til at optimere virksomhedens forretningsgange og kundeservice. Ved at integrere telefoni med Microbizz forbedrer du både kundeoplevelsen og øger effektiviteten.
Sådan virker telefoni koblet sammen med Microbizz
Fordele ved integration af telefoni og helpdesk
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om vores integration med Microbizz? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.