Omnichannel

Omfavn kunderne i alle kommunikationskanaler og kontaktpunkter
Play video

Dstnys digitale kanaler omfavner touchpoints på kundernes digitale rejse

Digitale kanaler er Dstnys omnichannelservice. Den håndterer opkald og henvendelser fra kunderne fra de kontaktpunkter i de kommunikationskanaler, som kunderne foretrækker.

Digitale kanaler håndterer henvendelser fra dine kunder via bl.a. opkald, webforms, beskeder og chat fra din virksomheds website og beskeder på company pages på sociale medier.

Medarbejderne betjener henvendelserne i den webbrowser-baserede softphone ConnectMe. Henvendelserne prioriteres efter de regler, som passer bedst til din virksomheds behov.

Når en agent klikker på en af henvendelserne i køen, kan det åbne et skærmbillede, der giver overblikket over kunden, så agenten kan yde den optimale service overfor kunden.

Med "Digitale kanaler" får medarbejderne overblik over alle henvendelser fra de sociale medier, websitet og telefonien

door-open-regular
Vær tilgængelig for kommunikation i de kanaler, hvor kunderne er
chart-network-regular
Lad kunderne kommunikere med jer på deres foretrukne kanaler
code-branch-regular
Skift kommunikationskanal, når det er befordrende for dialogen

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om Omnichannel? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.