Search
Omnichannel
Omfavn kunderne i alle kommunikationskanaler og kontaktpunkter
Play video
Dstnys digitale kanaler omfavner touchpoints på kundernes digitale rejse
Digitale kanaler er Dstnys omnichannelservice. Den håndterer opkald og henvendelser fra kunderne fra de kontaktpunkter i de kommunikationskanaler, som kunderne foretrækker.
Digitale kanaler håndterer henvendelser fra dine kunder via bl.a. opkald, webforms, beskeder og chat fra din virksomheds website og beskeder på company pages på sociale medier.
Medarbejderne betjener henvendelserne i den webbrowser-baserede softphone ConnectMe. Henvendelserne prioriteres efter de regler, som passer bedst til din virksomheds behov.
Når en agent klikker på en af henvendelserne i køen, kan det åbne et skærmbillede, der giver overblikket over kunden, så agenten kan yde den optimale service overfor kunden.
Med "Digitale kanaler" får medarbejderne overblik over alle henvendelser fra de sociale medier, websitet og telefonien
Vær tilgængelig for kommunikation i de kanaler, hvor kunderne er
Lad kunderne kommunikere med jer på deres foretrukne kanaler
Skift kommunikationskanal, når det er befordrende for dialogen
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om Omnichannel? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.