Search
Integration af telefoni ind i Zendesk
Høst værdien af dine Zendesk kundedata
Play video
Skab værdi med integration af telefonien med Zendesk
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
Zendesk er en kraftfuld helpdesk designet til at yde den bedste kundeservice. Vil du optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i kundeservicefunktionen, bør du integrere virksomhedens telefoni ind i Zendesk.
Sådan virker telefoni koblet sammen med Zendesk
Fordele ved integration af telefoni og helpdesk
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om vores integration med Zendesk? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.