Integration af telefoni ind i Zendesk

Høst værdien af dine Zendesk kundedata
Play video

Skab værdi med integration af telefonien med Zendesk

Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.

Zendesk er en kraftfuld helpdesk designet til at yde den bedste kundeservice. Vil du optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i kundeservicefunktionen, bør du integrere virksomhedens telefoni ind i Zendesk.

Sådan virker telefoni koblet sammen med Zendesk

integration_flow_bigger

Fordele ved integration af telefoni og helpdesk

id-badge-regular
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
ticket-regular
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
map-location-dot-regular
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
desktop-regular
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
route-regular
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med Zendesk? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.