Integration af telefoni og DRACAR+

Betjen dine bilkunder bedre med dine eftermarkedsdata i dit telefonsystem
Play video

Skab værdi med integration af telefonien med dine DRACAR+ eftermarkedsdata

Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen med DRACAR+ eftermarkedsdata for, at der automatisk popper et vognopslag op på din skærm med de vigtigste data om din kunde og kundens bil – før telefonen ringer.

Forestil dig, at alt, hvad du skal vide om bilkunden, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.

id-card-regular
Se med det samme hvem der ringer ind
user-headset-regular
Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet
clock-one-thirty-regular
Ekspeder opkaldene hurtigere
rectangle-history-circle-user-regular
Få de relevante data på skærmen med det samme og spar tid

Sådan virker telefoni koblet sammen med DRACAR+ eftermarkedsdata

integration_flow_bigger

Integration sætter dine DRACAR+ eftermarkedsdata i aktivt og værdiskabende spil

En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Med integration mellem din telefoni og dit DRACAR+-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med dit DRACAR+-system, kommer de vigtigste informationer fra DRACAR+ eftermarkedsdata om en bilkunde og bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.

Eksempel på integration af telefoni og DRACAR

integration_dracar

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med DRACAR+? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.