Search
Integration af telefoni og DRACAR+
Betjen dine bilkunder bedre med dine eftermarkedsdata i dit telefonsystem
Play video
Skab værdi med integration af telefonien med dine DRACAR+ eftermarkedsdata
Når du modtager et opkald udefra, sørger integrationen med DRACAR+ eftermarkedsdata for, at der automatisk popper et vognopslag op på din skærm med de vigtigste data om din kunde og kundens bil – før telefonen ringer.
Forestil dig, at alt, hvad du skal vide om bilkunden, serveres på et sølvfad, før du besvarer opkaldet.
Se med det samme hvem der ringer ind
Fremstå bedre forberedt, når du svarer kaldet
Ekspeder opkaldene hurtigere
Få de relevante data på skærmen med det samme og spar tid
Sådan virker telefoni koblet sammen med DRACAR+ eftermarkedsdata
Integration sætter dine DRACAR+ eftermarkedsdata i aktivt og værdiskabende spil
En meget stor del af dialogen med bilkunderne sker over telefonen ifm. bestilling af servicecheck, dækskifte og reparationer. Med integration mellem din telefoni og dit DRACAR+-system sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og data – i aktivt og værdiskabende samspil.
Når du har integreret din telefoni med dit DRACAR+-system, kommer de vigtigste informationer fra DRACAR+ eftermarkedsdata om en bilkunde og bilen op på din skærm, når telefonen ringer. På den måde sørger integrationen automatisk for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i data til nytte for bilkunden og til at tjene penge til din virksomhed.
Eksempel på integration af telefoni og DRACAR
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om vores integration med DRACAR+? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.