Rapportering om telefoni og kommunikation

Følg udviklingen i din virksomheds kommunikationsmønstre med automatiserede rapporter
analytics_screens_ipad_macbook_imac

Træf flere datadrevne beslutninger

Rapporter er et vigtig del af Dstny Analytics, der hjælper dig med at få indsigt i, hvordan din virksomheds telefoni og kommunikation forløber. Med Rapporter kan du få nyttig information og overblik over, hvad der går godt, og hvor du skal sætte ind. Du kan se statistik over både indgående og udgående opkald og andre kommunikationsformer. Du kan vælge at se det på bruger- eller gruppeniveau. Med et godt overblik kan du nemt se, f.eks. hvornår presset er størst på bestemte ringegrupper, hvor mange opkald et team foretager, eller om dine kunder får besvaret deres henvendelser/opkald til tiden.
compositionset

Vis data, som du ønsker

I Rapporter kan du vælge at vise dine tal på den måde, der passer dig bedst. Du kan se dem som søjlediagrammer, du kan se sammensatte værdier som cirkeldiagrammer, du kan få tidslinjer og kolonneanalyser. Du kan også få lister med opkaldsspecifikationer, hvor du kan se nøjagtige tidspunkter for opkald, køtid, hvilken agent der tog opkaldet og meget mere.
Analytics-screen-keyboard

Opret rapporter for at få fokus

For at måle specifikke nøgletal opretter du dine egne rapporter. Dette er tidsindstillede rapporter, der automatisk sendes til dig på det tidspunkt, du har valgt - f.eks. hver dag, hver uge, den sidste dag i måneden.

Vælg de vigtige målepunkter for din virksomhed. F.eks. indgående, udgående eller ubesvarede opkald brudt ned på udvalgte brugere og ringegrupper for de rette tidsperioder. På den måde kan du automatisk holde dig fokus på de vigtige forhold om din virksomheds telefoni og kommunikation.

reports_pc

Abonnér på din drømmerapport

Med Dstny Analytics kan du nemt udforme rapporter, der er tilpasset din virksomhed og dine behov. Udvælg data på de vigtige parametre med de ønskede tidsperioder, grupper og brugere. Gem parametrene i en rapport, som sendes automatisk på planlagte tidspunkter til udvalgte personer. Det intuitive redskab giver dig det løbende overblik over de vigtige forhold og nøgletal for telefonien og kommunikationen i din virksomhed.

Hvornår på dagen har vi egentlig flest opkald?

Den rigtige statistik kan hjælpe dig med at bemande efter behov og få indsigt i, om opkald er fordelt ligeligt på tværs af agenter. På den måde kan du træffe den rigtige beslutning vedrørende åbningstider på dine vekselnumre og hvor mange der skal bemande disse, på udvalgte tidspunkter.
gear-regular

Nem at administrere selv

Gennem vores kraftfulde rapportværktøj kan du nemt gå ind og lave rapporter efter dine behov.
chart-column-regular

Tilpas din drømmerapport

Indstil de parametre, du vil se. For eksempel, hvilket tidspunkt på dagen den ringer mest, eller hvor mange ubesvarede opkald du havde sidste måned.
envelope-regular

Få automatiske forsendelser

Med tidsindstillede rapporter får du løbende information om, hvordan din virksomheds telefoni fungerer.

Alle kan drage fordel af rapporter

At få styr på virksomhedens kommunikation kan have stor betydning for mange afdelinger. For supportchefen er det naturligvis vigtigt at kunne se, hvornår presset er på sit højeste, samt om opkaldene fordeler sig ligeligt blandt medarbejderne. For salgschefen kan det være vigtigt at se, at salgsgruppen har den rigtige mængde udgående opkald, så kunderne bliver kontaktet i et passende omfang. Hvis der er produceret et nyt nummer til en bestemt kampagne, kan marketingteamet få vigtig indsigt i, hvordan kampagnen går. Hvis du ser, at der går ekstra opkald til økonomiafdelingen umiddelbart efter afsendelse af fakturaer, kan du drage konklusioner om, at noget skal afklares eller forbedres i forbindelse med faktureringen.

Eksempler på fokus i forskellige funktioner

  • Ledelsesteamet – nøgletal for den samlede kundeoplevelse
  • Salgschef – udgående opkald pr. sælger
  • Kundeservicechef – opkald pr. agent, responstid og ubesvarede opkald
  • Marketingchef – Indgående opkald på annoncenumre
  • Økonomichef - antal opkald pr. bruger
  • HR-chef – bemanding i forhold omfang af kommunikation henover ugen/måneden

Ofte stillede spørgsmål om rapporter

Udgående trafik kan være lige så vigtig som indgående trafik. Eksempelvis vil salgschefen måske få et overblik over, hvor mange udgående opkald salgsteamet har. Du kan naturligvis få statistik over både indgående og udgående trafik via vores rapportværktøj.

Vores service er fuldstændig operatøruafhængig. Da al trafik går gennem vores central, kan vi måle og udtrække statistik uanset hvilken operatør du har valgt at bruge til din erhvervstelefoni.

Alt efter hvilken statistik du vælger at se på, bliver ydelsen relevant for forskellige afdelinger i en virksomhed. Her er nogle eksempler. Salgschefen er ofte nysgerrig på virksomhedens udgående opkald fra salgsteamet. Lederteamet ønsker normalt at holde styr på den samlede kundeservice og nøgletal. HR-chefen bruger personalerapporter til at se, hvornår belastningen er høj eller lav.

Der er ingen grund til at gøre det sværere, end det behøver at være. Derfor har vi gjort det muligt for dig at abonnere på dine yndlingsrapporter. Vælg selv hvornår og hvor ofte de skal sendes og om de kun skal sendes til en bestemt person eller til flere inden for virksomheden.

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om statistik? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.