Tidsregistrering
Bliv klar til tidsregistrering fra 1.juli 2024
Snart skal din virksomhed have et system til tidsregistrering klar til brug for medarbejdere og ledelse.
Vælg en løsning, der er hurtig at tage i anvendelse, og som er nem at bruge for alle i dagligdagen.
Vi leverer en løsning, der bygger på mere end 25 års erfaring, og som lever op til alle krav i Danmark og i EU.
Vores løsning fungerer på toppen af vores telefonsystem, hvor brugerne i forvejen anvender status, og hvor integrationen med medarbejdernes kalendre også udnyttes.
Så undgår medarbejderne at skulle introduceres til endnu et system.
Hvorfor vælge et system til tidsregistrering fra os?
Nemt at bruge
Tilgængelig
Et device er nok
En del af telefonløsningen
Hurtig i drift
Fuld overholdelse
Nemmere bliver tidsregistrering næppe
Mange ønsker "blot" en basal løsning, som sikrer, at virksomheden lige netop overholder kravene - med den mindst mulige indsats i dagligdagen. Vores løsning lever til fulde op til dette - i særdeleshed med det nemme status-skift i smartphone app'en.
VI tilbyder også en mere avanceret udgave, hvis din virksomhed har særlige behov mht. overenskomster, projektregnskab, statistik eller måske udveksling data til andre IT-systemer.
Vælg mellem Basis og Avanceret tidsregistrering
Basis
- Registrering via app og softphone
- Mulighed for dør-enheder med kortlæser
- Tidsoverblik for medarbejdere i web
- Modul til godkendelse, rettelse, analyse, statistik og til dataudtræk til andre systemer
Avanceret
- Samme som Basis
- Tillæg (Vagtordninger og natarbejde mv.)
- Tilføjelse af Overenskomst (Elever mv.)
- Projekt/Kunde Tidsregistrering