Search
Integration af telefoni ind i etrack1
Høst værdien af dine etrack1 kundedata ved opkald
Få fuldt overblik over din kunde ved opkald med ét klik
Ticket-systemet etrack1 er designet til at levere den gode kundeservice i kombination med Connect telefoni.
Når du modtager et opkald, kan du med ét klik få adgang til alle relevante informationer om, hvem der ringer. Via din integration med etrack1 vises et pop-up-vindue med data direkte fra ticket-systemet. Få svar på spørgsmål som: Hvem ringer? Har de ringet tidligere? Er der tidligere korrespondance? Hvilke typer henvendelser har de haft før? Og meget mere.
Forestil dig den forbedrede kundeoplevelse, når alle relevante oplysninger præsenteres automatisk for dig.
Ønsker du at optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdsbyrden i kundeservice, er integration af Connect med etrack1 en god mulighed.
Sådan virker telefoni koblet sammen med etrack1
Fordele ved integration af telefoni og helpdesk
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
etrack1 - Overblik
Statistik
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om vores integration med etrack1? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.