Integration af telefoni ind i etrack1

Høst værdien af dine etrack1 kundedata ved opkald
etrack_dashboard

Få fuldt overblik over din kunde ved opkald med ét klik

Ticket-systemet etrack1 er designet til at levere den gode kundeservice i kombination med Connect telefoni.

Når du modtager et opkald, kan du med ét klik få adgang til alle relevante informationer om, hvem der ringer. Via din integration med etrack1 vises et pop-up-vindue med data direkte fra ticket-systemet. Få svar på spørgsmål som: Hvem ringer? Har de ringet tidligere? Er der tidligere korrespondance? Hvilke typer henvendelser har de haft før? Og meget mere.

Forestil dig den forbedrede kundeoplevelse, når alle relevante oplysninger præsenteres automatisk for dig.

Ønsker du at optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdsbyrden i kundeservice, er integration af Connect med etrack1 en god mulighed.

Sådan virker telefoni koblet sammen med etrack1

integration_flow_bigger

Fordele ved integration af telefoni og helpdesk

id-badge-regular
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
ticket-regular
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
map-location-dot-regular
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
desktop-regular
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
route-regular
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner

etrack1 - Overblik

etrack1_overblik

 

Statistik

etrack1_statistik

 

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med etrack1? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.