Search
Statusvisning i Connect 3.0
Se aktivitetsstatus dig og dine kolleger
Avanceret statusvisning med kalenderstyrede fraværskoder i Connect 3.0
I Connect 3.0 styres din aktivitetsstatus primært af din kalender. Fraværskoderne (f.eks. “møde,” “frokost” og “ferie”) fra din kalender ændrer automatisk din aktivitetsstatus, så den hele tiden er aktuel. Dermed behøver du ikke selv at opdatere din status manuelt, så længe din kalender er ajourført. Når du ikke kan besvare opkald, vil “spoken absense” give besked til personer, som ringer til dig, om årsagen til dit fravær baseret på fraværskoderne.
Fordele
På alle devices med app og softphone med aktivitetsstatus
Se status nu og 4 timer frem på alle kolleger
Automatisk synkronisering mellem kalender og statusvisning
Automatisk opdatering af status ved opkald
Samme status i Teams og i telefonsystemet
Skærmbilleder med statusvisning i Connect 3.0 app
Se dine kollegers fremtidige status
Du kan ikke kun se dine kollegers status lige nu, når du f.eks. skal ringe og tale med dem.
Det er også muligt at se kollegernes kalender frem i tid, så du bedre kan tage højde for, hvornår det passer at få en bestemt kollega i tale.
Automatisk og manuel styring af status og “spoken absense”
Kalenderen ændrer automatisk din status afhængig af dine aktiviteter i din kalender. Men du kan også selv ændre status manuelt på enkel vis. Du kan desuden designe dine egne fraværskoder, hvis du har behov herfor.
Standard fraværskoderne styrer desuden den indtalte besked, som møder en person, der ringer til dig, mens du f.eks. er i møde.
Teams Connect ensretter din aktivitetsstatus i Teams og i telefonsystemet
Teams Connect er en integrations-service, der sikrer, at din aktivitetsstatus i Teams også vises i Connect 3.0. “Presence Sync” sørger for, at der udveksles status-data fra Teams til telefoniløsningen, så der vises den samme status begge steder. Når du f.eks. er i møde, vises møde-status i begge systemerne, ligesom telefonbeskeden ved indkommende opkald også vil fortælle, at du er i møde.
Ved et opkald fra en kunde sørger Teams Connect også for at sende din “optaget” status fra telefonsystemet over i Teams, så begge systemer viser det samme. Så snart du afslutter opkaldet, skifter “line state” i telefonsystemet til ledig. Teams Connect sørger automatisk for, at det også fremgår i Teams med det samme.
Smartphone App
De vigtigste funktioner er samlet i en app på din smartphone, så du kan kommunikere og samarbejde effektivt, når du er på farten eller væk fra arbejdspladsen.
Klient til PC/Mac
Alle de vigtige kommunikations– og samarbejdsfunktioner er samlet i din PC-Mac-klient – Connect Client 3.0.
ConnectMe
ConnectMe version 1.0 er den kommende web-baserede softphone til Connect 3.0, som du vil kunne bruge direkte fra web-browseren.
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om Connect 3.0? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.