Speaks og ventemusik
Den rette speakstemme og musik i telefonsystemet er væsentligt for kundeoplevelsen
Du kan sammenligne det første opkald fra en kommende kunde med et førstehåndsindtryk, og det førstehåndsindtryk udgør den gode start på jeres samhandel.
Dine gamle kunder kender dig. Når de ringer til dig igen og igen, vil den bedst mulige oplevelse i telefonen bidrage til at fastholde samhandlen. God tone og stil er en investering i den gode kundeoplevelse.
Fordele med professionelle speaks og ventemusik
Speaks
Du kan selv indtale speaks til velkomstmenuen/IVR, lukkebeskeder m.m. til dit telefonsystem.
Det er nu også muligt at bruge den indbyggede Tekst-til-Tale-funktion i det nye administratormodul SMP – Service Management Portal (beta), som finds her:
https://admin.connect.dstny.dk (samme login som du bruger i dag til connect.dstny.dk)
Tekst-til-Tale er en stemmesyntese-software, der omdanner tekst til naturlig tale og understøtter flere sprog herunder dansk, tysk, engelsk, finsk, norsk og svensk.
Sådan finder du lydfiler:
- Vælg Ekspertvisning
- Gå til Organisationsopsætning → Lydfiler
- Her kan du både redigere eksisterende og oprette nye speaks
Er du administrator og har du mod forventning ikke adgang, så kontakt vores support på 88887777 - tast 3 eller skriv til support@dstny.dk.
Se prisen på Bilag 2b, hvis du ønsker, at vi håndterer disse speaks for jer.
Lyt til stemmeprøver
Ventemusik
Vores system leveres med fri ventemusik, og du kan sagtens selv tilføje den musik, du helst selv vil spille for de ventende kunder.
Ønsker du at anvende musik, der er beskyttet af KODA, kan det også lade sig gøre ved at søge om det her.