TelefoniMogens Yde-Andersen|2023-09-19Telefoni der giver overskud - spar tid, øg salget og få gladere...
Call centerMogens Yde-Andersen|2023-08-22Dstny lancerer serien "The Customer Engagement Podcast"The Customer Engagement Podcast Før sommeren 2023 lancerede vi en ny Podcast-serie. Serien fokuserer på customer...
Microsoft TeamsMogens Yde-Andersen|2023-08-15Høst potentialet i Teams ved at integrere med telefonsystemetOptimeret kommunikation og samarbejde er nødvendigt for konkurrenceevnen Uanset om din virksomhed har valgt at gå med...
WebphoneMogens Yde-Andersen|2023-08-15ConnectMe er klar - Første milepæl er nåetFørste milepæl er nået – ConnectMe er klar I en nyhedsmail i december 2022 beskrev vi første gang ConnectMe og visionen...
Lotto DstnyMogens Yde-Andersen|2023-08-15Andreas Kron stiller op til Vueltaen for Lotto DstnyFølg Andreas Kron og Lotto Dstny i Vuelta a España 2023 … og deltag i vores konkurrence om en cykeljersey 2 cm fra en...
Wi-FiMogens Yde-Andersen|2023-08-1516 gode grunde til at vælge Wi-Fi as a serviceAt styre Wi-Fi in-house kan være en krævende opgave, der tager tid fra vigtigere opgaver. Er der problemer, kan det...
TelefoniMogens Yde-Andersen|2023-08-15Selvbetjeningsportalen Selfcare skifter navn til myDstnySelvbetjeningsportalen skifter navn fra Selfcare til myDstny. Du kommer ind til portalen via adressen...
Microsoft TeamsMogens Yde-Andersen|2023-06-22Teams Connect - white paper om synkronisering mellem Teams og...Undgå forvirringen med forskellig aktivitetsstatus i Teams og i telefonsystemet. Manglende synkronisering er et problem...
Call centerMogens Yde-Andersen|2023-06-22ChatGPT - hvor er vi på vej hen med kunstig intelligens?I Dstny er vi også på vej med services med indlejret generativ AI Teknologien til kommunikation og samarbejde er også i...
IntegrationMogens Yde-Andersen|2023-06-22En telefoniløsning med giver mange fordele i en moderne cloud...“En telefoniløsning uden integration er old school, og man går glip af mange fordele, der kan følge med en moderne...