VoipCube integration til Pipedrive

Høst værdien af dine Pipedrive kundedata
pipedrive_integration

Integrer telefoni med Pipedrive og skab værdi

Gør kundeservice mere effektiv ved at integrere telefoni med Pipedrive. Når telefonen ringer, popper et vindue automatisk op på skærmen med de vigtigste oplysninger fra Pipedrive om den person og virksomhed, der ringer.

Med denne løsning får du:

✔ Automatisk opkaldsgenkendelse og kundeopslag
✔ Direkte adgang til kontaktens profil i Pipedrive
✔ Automatisk logning af opkald uden manuel indsats

Pipedrive er en stærk CRM-platform, og når den integreres med VoIPcube-telefoni, samles kommunikation og kundedata ét sted. Det sparer tid, minimerer fejl og skaber en mere personlig kundeoplevelse.

Sådan virker telefoni koblet sammen med Pipedrive

integration_flow_bigger

Fordele ved integration af telefoni og CRM

id-badge-regular
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
ticket-regular
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
map-location-dot-regular
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
desktop-regular
Arbejder kun i ét system, da opkald håndteres via pop op i systemet
route-regular
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med Pipedrive? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.