API

Høst værdien af firmaets data

Skab selv værdi ved udveksling af data via API

Firmaets data er værdifulde. Det handler om at sætte dem i spil på den rette måde, så værdien høstes. Er firmaet kunde hos os, har du også mulighed for at skabe værdi med dine telefoni-, kommunikations- og samarbejdsdata og dine øvrige data – udvekslet via vores API’er.

F.eks. kan du sende tidsdata for et kundeopkald til dit regnskabssystem, så du sikrer at fakturere din kunde for den rådgivningstid, som du ydede over mobiltelefonen, mens du var på vej.

Diriger opkald til rette afdeling i firmaet, fordi telefonsystemet kan bruge opkaldsnr. til at slå kunden op. Få automatisk kundedata på skærmen, når kunden ringer ind, så du er bedre klædt på med viden om kunden fra samtalens start. Foretag automatiseret kundetilfredshedmåling med kunder, der i opkald tidligere har bekræftet, at de gerne spørges. Mulighederne er mange.

Fordele med brug af API

head-side-gear-regular
Udform selv firma apps
display-chart-up-circle-dollar-regular
Realtidsanvendelse skaber værdi
thumbs-up-regular
Grundlag for bedre taktiske beslutninger
handshake-regular
Udform apps til forretningspartnere

Så nemt kommer du i gang med at udveksle data via API

api_flow

Praktiske anvendelser af data udvekslet via API

Overfor kunder

  • Automatisk inddatering af opkaldsdata i regnskabssystem til senere fakturering af revisorers eller advokaters tid forbrugt på samtaler med klienter
  • Automatisk lagring af kundesamtaler under kunden i et CRM-system eller et >helpdesk-system
  • Automatisk opringning til kunder, hvis opkald ikke nåede at blive besvaret af medarbejderne
  • Applikationer, der automatisk popper op PC-skærmen, og som viser udvalgte data fra telefonien og fra egne systemer om den kunde, der ringer op
  • Automatisk videresendelse af data, f.eks. et bookingnr. eller et ordrenr., som en kunde har indtastet under et opkald, til et andet system, som trigger en automatisk handling overfor kunden
  • Automatisk opkald til kunder for at gennemføre en kundetilfredshedsanalyse, hvor opkaldet er trigget af data, som kunden har indtastet under et tidligere opkald

Overfor medarbejdere og tilknyttede ressourcer

  • Automatisk opdatering af storskærme i call centre med ventende telefonopkald, køer og ventetider i realtid
  • Tidsstyret automatisk ind- og udmelding af køer
  • Automatisk opringning til næste kontaktperson på en ringeliste, hvis den første kontaktperson er markeret som ”ikke til rådighed” i systemet, f.eks. når vikarbureauer skal booke vikarer

Læs mere omkring vores telefoni api’er på vores hjælpesider

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores API? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.