Firmaets data er værdifulde. Det handler om at sætte dem i spil på den rette måde, så værdien høstes. Er firmaet kunde hos os, har du også mulighed for at skabe værdi med dine telefoni-, kommunikations- og samarbejdsdata og dine øvrige data – udvekslet via vores API’er.
F.eks. kan du sende tidsdata for et kundeopkald til dit regnskabssystem, så du sikrer at fakturere din kunde for den rådgivningstid, som du ydede over mobiltelefonen, mens du var på vej.
Diriger opkald til rette afdeling i firmaet, fordi telefonsystemet kan bruge opkaldsnr. til at slå kunden op. Få automatisk kundedata på skærmen, når kunden ringer ind, så du er bedre klædt på med viden om kunden fra samtalens start. Foretag automatiseret kundetilfredshedmåling med kunder, der i opkald tidligere har bekræftet, at de gerne spørges. Mulighederne er mange.
Overfor kunder
Overfor medarbejdere og tilknyttede ressourcer
Læs mere omkring vores telefoni api’er på vores hjælpesider