Search
Dstny chatbot
Virtuel kundeservice
Play video
AI Bot
Dstny Chatbot fungerer som en virtual kundeservice for din virksomhed. Via en widget på din hjemmeside, i dit hjælpecenter eller på dit intranet kan en bot besvare spørgsmål, inddrive leads og indlejre hjælpesider direkte i chatten. Er der spørgsmål, som botten ikke kan svare på, kan tjenesten i stedet forbinde kunden til en live agent.
Enhver virksomhed bør have en virtuel chatbot
Kunderne stiller så høje krav til tilgængelighed og hurtig service. Kravet om automatisering og effektivitet bliver højere og højere.
Ved at investere i en virtuel chatbot kan du opfylde de høje krav og samtidig holde personaleomkostningerne nede.
Kundesupport i verdensklasse
Tag din kundeservice til et nyt niveau ved at kunne hjælpe dine kunder direkte på websitet døgnet rundt.
Gør henvendelser til kundeemner
Lad chatbotten hjælpe med at konvertere besøgende på webstedet til leads og dermed øge din omsætning.
Integrér med sociale medier
Chatbotten kan integreres med Facebook Messenger, Instagram og X, så kunderne betjenes lige så godt som på websitet og e-mails.
Kom i gang på ingen tid
Gennem vores nemme onboarding-proces kan du være i gang på ingen tid. Design din bot, så den passer til dit brand. Importér eksisterende hjælpesider fra din webside og fra dit hjælpecenter for at opbygge din FAQ-database. Gennem vores parafraserings-funktionalitet træner vi din bot til at forstå forskellige formuleringer af spørgsmålene. Når botten ikke kan besvare et spørgsmål, gemmes det, så du kan se, hvad du muligvis skal tilføje.
Flows
Guidede samtaler
Gennem samtaleflows kan du guide dine besøgende til et ønsket resultat. Ved at kortlægge og automatisere dine processer for kundeservice kan du reducere volumen for medarbejderne, der kan fokusere de mere avancerede kundesamtale og de kvalificerede kundeemner.
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om Chatbot? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.