Den gode kundeoplevelse

Skift til os uden bekymringer

At blive kunde skal være en fornøjelse

Omdrejningspunktet i vores telefoniløsninger er at give dig en god oplevelse. Derfor arbejder vi efter fastlagte metoder med ensartede arbejdsprocesser og med velafprøvede redskaber. Vi stræber efter at opfylde dine forventninger, så du aldrig kommer til at fortryde din beslutning om at skifte til os.
syv_punkter

Den gode kunderejse

Vi ønsker at være erhvervslivets foretrukne teleleverandør. Dine forventninger og din tilfredshed som kunde hos os er vores pejlemærker. Derfor har vi defineret, hvordan vi i dagligdagen skal leve op til din tillid i alle dele af vores samhandel. Vi har inddelt den gode kunderejse i 7 fokusområder.

Rådgivning med fokus på at skabe værdi

 

  • Vi lytter efter din virksomheds behov
  • Vi anvender tekniske presale folk for at sikre en komplet teknisk afdækning, så vi er sikre på, at vores tilbud skaber forretningsværdi for din virksomhed
  • Vi designer din telefoniløsning i samarbejde med dig, så vi sammen sikrer, at den dækker dine behov og skaber værdi
  • Vi tilbyder en komplet løsning, så du undgår ubehagelige overraskelser

Projektering med fokus på bedst mulig forberedelse

 

  • Du får et fast kontaktteam beståen
  • de af de personer hos os, der til sammen løfter opgaven bedst
  • Vi afholder altid projektstartmøde for at indsamle tekniske detaildata, for at have den gode tekniske dialog fra start og for at sikre, at forudsætningerne for den tekniske løsning er i overensstemmelse med realiteterne i dit firma
  • Vi udformer en projekt- og leveranceplan, så du og vi kender ansvar og leverancetidspunkter

Leverence med fokus på tidsfrister og din tilfredshed

 

  • Vi følger projekt- og leveranceplanen nøje
  • Vi informerer dig hele tiden undervejs, så du ved, hvad der sker
  • Vi stræber efter høj kvalitet og levering til tiden
  • Vi slipper ikke implementeringen, før du er tilfreds
  • Vi gennemfører kvalitetssikring dagen efter implementering, ugen efter og 14 dage efter

 

Kvalitet i fokus

  • Vi gennemfører review med dig om implementeringen dagen efter og optimerer
  • Vi gentager reviewet efter 7 dage og optimerer efter oplevelser og erfaringer
  • Og igen efter 15 dage

Kundeservice med fokus på fleksibilitet

 

  • Vi stræber efter at være let at komme i kontakt med
  • Vi løser de løbende opgaver hurtigt og effektivt, så du føler dig tryg
  • Vi lytter til dine behov og finder løsninger, som løser behovene hurtigt og godt
  • Vi sender korrekte regninger, så du undgår at bruge unødig tid på kontrol

Support med fokus på brugbare svar og hurtighed

 

  • Vi vil hjælpe både administrator, teknikeren og receptionisten
  • Vi stræber efter at være let at komme i kontakt med
  • Vi er parate til at hjælpe og løser opgaverne med det samme på en kompetent måde
  • Vi følger op og styrer sagerne i mål, så du er tilfreds

Opfølgning med dig i centrum

  • Vi holder statusmøde med fast aftalt frekvens, så vi kender dine udfordringer i dagligdagen
  • Du bliver spurgt årligt omkring tilfredshed
  • Vi vurderer løbende dit firmas anvendelse af telefoniløsningen, så du får forslag til optimering