Har du bekymringer om implementerings-fasen?

…det behøver du ikke have hos os

Vi ved godt, at bekymringer og mange overvejelser er en naturlig del af at skifte leverandør. Overvejelser omkring omkostninger, tid, omstilling ift. nyt system og udfordringer med den tidligere leverandør.

 

Men du kan trygt overlade implementeringen til vores eksperter. Det er nemlig måske her, at vi adskiller os allermest fra vores konkurrenter.

For os er en tryg god implementering en kerneydelse, som vi tager meget seriøst. Vi ved, at den oplevelse, du får som kunde, er meget mere værd end selve produktet.

En god og tryg kundeoplevelse er alfa omega

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen.
people-arrows-regular
100% Implementeringen af din løsning sker efter en leveranceproces i 5 faser
user-helmet-safety-regular
Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen
file-chart-pie-regular
Vi aftaler en service level agreement for Support og Service
calendar-users-regular
Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Det siger kunder, der stod i samme situation som dig

“Først og fremmest syntes jeg, at det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer i forberedelserne op til implementeringen. Vi er blevet behandlet meget professionelt og føler, at vi er blevet lyttet til i forhold til vores ønsker og krav. Tak for det. En kæmpe ros skal også gives til de involverede for det arbejde, de har lavet op til og under implementeringen. Jeg var meget nervøs for implementeringen, da jeg godt vidste, at den dokumentation, vi havde på vores gamle løsning, var mildest talt elendigt. Vi har modtaget super god respons på det nye telefon system fra forretningen, og allerede nu efter kun 4 dage er der stort set ingen spørgsmål eller ønsker til ændringer. Det må siges at være ret godt, da vi jo ofte ser, at nye ting kræver tilvænning, men i dette tilfælde har det bare gået over alt forventning. Tusind tak for det gode samarbejde indtil videre, hvilket, jeg ikke er i tvivl om, fortsætter.
EuroFins
Vi er super tilfredse!! Det er gået helt vildt smertefrit, og alle småting, der har været, er lynhurtigt blevet fikset af Linda og/eller Peter. Har også modtaget stor ros fra mine kollegaer mht. selve porteringen og overgangen. Ingen har oplevet nogle store problemer, og det er jo næsten uvant i dagens IT verden. Så kæmpe ros til jer, Linda og Peter, for alt forarbejdet osv.! Tak for hjælpen, og vi ser frem til et godt samarbejde med jer!
Deichmann Sko
Det er gået superfint med at komme i drift med det nye telefonsystem. Mine bekymringer med at skifte er blevet gjort til skamme. Det hele er forløbet som planmæssigt, og de småting eller forbedringsmuligheder, som vi har set i løbet af dagen, er blevet løst rigtig fint.
Jørgen Nicolaisen - Customer Success Manager
Fonden DBK
Det har været den bedste IT-implementering i Gas-Techs historie! Så stor ros til alle hos Dstny. Det er altid lidt småting, men det er blevet hurtigt løst, og vi har været mere end flyvende fra dag 1. Jeg er meget tilfreds!
Gas-Tech Energi A/S
Under hele projektfasen har vi været i trygge hænder hos Dstny og fået god rådgivning og vejledning om optimal udnyttelse af løsningen. Selve implementeringen gik over al forventning. Udfordringer blev hurtigt løst i fællesskab indenfor timer.
Klaus Stanholm - Customer Success Manager
Postnord Strålfors A/S
Fantastisk service, og vi blev taget meget alvorligt, og alt blev fikset meget hurtigt - Stærkt!
- Customer Success Manager
Dansk Skulespillerforbund
LVI har været glade for processen, løsningen og selve overgangen, som gik virkelig smertefrit.
Christina Munk - Customer Success Manager
Taurus Ejendomsadministration ApS
Tak hele vejen igennem. En fornøjelse at samarbejde med jer :)
Randi Linea Tønnesen - Customer Success Manager
Bilhuset Køge A/S

Det får du altid hos os

hands-holding-heart-regular
Rådgivning med fokus på at skabe værdi i samarbejde med dig
user-helmet-safety-regular
Projektledelse fra start til slut
people-arrows-regular
Fast kontaktteam der kender din virksomheds behov
hand-holding-heart-regular
Leverence med fokus på tidsfrister og din tilfredshed
users-regular
Opfølgning med dig i centrum
screwdriver-wrench-regular
Kundeservice og support der følger op og styrer sagerne i mål, så du er tilfreds

At være ny bruger skal være en fornøjelse

Derfor har vi gjort det nemt for dig at være ny bruger på vores telefoni

Du kan hurtigt og let lære funktionerne i Connect 3.0 ved at se vores videoguides, som sammenlagt kun tager 15 minutter at se. Har du glemt en funktion, kan du hurtigt slå op i vores quickguides.