AI-transskription optimerer både operationel effektivitet, risikostyring og kundeoplevelse:
Søg
Oplev vores nye banebrydende AI-baserede transskriptions-service til opkald
Forsikringsselskaber har dagligt stor volumen af telefoniske henvendelser – alt fra skadeanmeldelser til rådgivning og statusforespørgsler. Samtidig er der høje krav til dokumentation, compliance, hurtig sagsbehandling og kundeoplevelse.
Konkrete udfordringer:
ScriptIQ omdanner kundesamtaler til tekst og analyserer og forædler automatisk teksten til en strukturerede sluttekst. Den kan bruges til at oprette sager, dokumentere skadeanmeldelser, og sikre korrekt opfølgning og compliance.
Praktiske funktioner målrettet forsikringsselskaber:
AI-transskription optimerer både operationel effektivitet, risikostyring og kundeoplevelse:
Eksempel 1 – Automatisk skadeoprettelse
Eksempel 2 – Opfølgning og rådgivning
Eksempel 3 – Mønstergenkendelse og svindelalarm