Skab værdi med integration af telefoni med din helpdesk
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med
de vigtigste informationer fra din helpdesk om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
Fordele ved integration af telefoni og helpdesk
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
Integration sætter dine helpdesk kundedata i aktivt og værdiskabende spil
En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen. Integration mellem din telefoni og din helpdesk sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil.
Når du har integreret din telefoni med din helpdesk, kommer de alle de relevante data fra din helpdesk om kunden automatisk op på din skærm med. På den måde sørger integrationen for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i dine helpdesk data til nytte for kunden og til at skabe værdi for din virksomhed.
Integrer telefoni med alle helpdesk-systemer

Referencer
Kontakt mig om integration af telefoni og helpdesk
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.