Optimer jeres kunders oplevelser hos jer
Sådan fungerer nps.today SMS surveys
Mål
Stil det klassiske NPS spørgsmål eller et direkte tilfredshedsspørgsmål på SMS efter endt opkald. Mulighed for op til 5 ekstra spørgsmål, f.eks. hvordan levede medarbejderen op til kundens forventning?
Forstå
Med live Web Dashboards kan alle relevante medarbejdere og ledere let følge kundernes besvarelser både på desktop og på skærme i afdelingerne. I kan selv vælge, om svar skal kategoriseres for lettere at identificere tendenser og brændpunkter.
Følg op
Sæt alarmer, som sendes til fælles postkasser eller udvalgte medarbejdere for at sikre hurtig opfølgning på dårlige oplevelser.
Standard features
Måling
- Automatisk udsendelse af loyalitetsmåling på SMS efter endt kald
- Automatisk udsendelse af tilfredsheds måling på SMS efter endt kald
- Branding af survey med logo m.v.
- Op til 5 ekstra spørgsmål (0-10 skala eller fri tekst)
- Frasortering af nylig målte kunder – Throttling (antispam)
- Respondent kategorisering/tagging i måling
- Permission opsamling
- Afmelding
Forstå data
- Kategorisering/tagging af fritekstsvar
- Live Web Dashboards
- Excel rapporter
Følg op
- Alarmer og notifikation på e-mail eller i Teams til team,
medarbejdere, ansvarlige m.v. - Kategorisering/tagging af fritekstsvar
- Registrering af opfølgningsnoter
- Analyse af data i Excel rapport for prioriteret indsats
Yderligere tilvalgs muligheder
Omnichannel customer experience
Jeres målinger kan automatiseres med triggers fra alle jeres kundesystemer, som f.eks. ordresystem, ERP system, CRM system, kundeservicesystem. Resultatet af jeres målinger kan også overføres til jeres eksisterende kunde- og analysesystemer, så jeres medarbejdere let kan følge kundens oplevelser og handle i de IT-systemer, som de benytter dagligt. nps.today tilbyder færdige plug-in’s til f.eks. Outlook, de fleste CRMog økonomisystemer, kundeservicesystemer, Office 365 og PowerBI.
Cross platform customer experience
Med nps.today for ipvision har I mulighed for at udvide jeres målinger til alle jeres kunde-touchpoints, f.eks. på website, i salgsprocessen, efter køb, efter levering og naturligvis efter service. Måling kan ske både via email, SMS, pop-up, in-app, embedded i marketingmails m.v.
Overskueligt dashboard
Dashboardet giver et hurtigt og klart overblik over hvilken katagori og score kunden afgav. Her kan også aflæses jeres gennemsnits rating, hvor mange procent af jeres kunder giver feedback og hvor mange kunder har været igennem processen. Når en kunde afgiver deres feedback, vises det direkte i jeres søgbare timeline.

Referencer
Kontakt mig om NPS
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.