Et "Udvidet receptionist"-modul til Connect telefoniløsningen gør det lettere og mere effektivt for folkene i virksomhedens telefonreception at håndtere opkald, så dine kunder serviceres hurtigere og bedre.
Exchange-integration giver receptionisterne et fuldt overblik over kollegernes kalendre og kan se, hvornår en kollega er tilgængelig igen. Denne integration af kalender og tilstedeværelse/aktivitetsstatus understøtter de fleste større eksterne kalendersystemer.
"Udvidet receptionist" har avanceret søge-funktionalitet, så det er nemt og hurtigt at finde korrekt information i realtid. Søgeresultaterne opdateres, mens man skriver i søgefeltet. Receptionister kan søge på tværs af medarbejdere, deres informationsprofiler, afdelinger, lokationer, lande, kompetencer, tilgængelighed(aktivitetsstatus, aftaler, skræddersyede filtre, ringegrupper m.v. Søgefunktionaliteten hjælper ligeledes med hurtig søgning, da den kan tage højde for ord, der lyder ens, uanset hvordan de staves – samt mulighed for at finde resultater, hvor dit søgeord optræder i en større tekst.
Besked-funktionen giver receptionisterne mulighed for at oprette og bruge forskellige skabeloner til at sende e-mails og/eller SMS-beskeder til medarbejdere, f.eks. med besked fra en kunde eller blot til at informere virksomhedens medarbejdere omkring forskelligt. Når man bruger disse skabeloner, kan man indsætte dynamiske felter, der udfyldes automatisk baseret på opkaldsoplysninger eller andre kontekstuelle data, såsom A-nummer, kø, operatør navn, ringet fra/til, dato og tid
Wrap up time bruges af receptionister til håndtering opgaver efter afslutningen af opkald med en kunde - uden af blive forstyrret af andre opkald. Når et opkald er afsluttet, udfører en receptionist forskellige opgaver, såsom indtastning af information i et sagssystem, sender en e-mail eller laver opfølgning efter samtalen.
IVR input-datafeltet viser, hvad en kunde har indtastet, f.eks. kundenummer, sagsnummer eller lign. Det input kan bruges i andre IT-systemer til opslag og hurtig adgang til information. Receptionisten kan hurtigt kopiere input og indsætte i det pågældende systemet, så receptionisten, allerede inden kaldet er besvaret, kan se kundens data. Det er også muligt at bruge kundens indtastede input til automatisk at slå op i det pågældende IT-systemer.
Hjælper receptionister, kundeservice og andre kundevendte afdelinger, der besvarer opkald, med hurtigt at få overblik over en kundes tidligere interaktioner med virksomheden. Så snart kunden ringer til virksomheden, bliver det synligt hvem kunden har talt med ved tidligere henvendelser.
Mobil app’en bruges typisk som værktøj for receptionister eller medarbejdere, der bevæger sig meget rundt, og hvor det skal være nemt og hurtigt at søge information, håndtere kald, omstillinger og få overblik over kø’er.