Totalview receptionist

Få dækket den travle receptionists behov
totalview_laptop_phone

Lad receptionisterne betjene kunderne hurtigere og gør dem gladere

Totalview-receptionist er et modul til Connect telefoniløsningen gør det lettere og mere effektivt for folkene i virksomhedens telefonreception at håndtere opkald, så dine kunder serviceres hurtigere og bedre.

totalview_oversigt_bobbler

totalview_oversigt

Overblik

Detaljeret og skræddersyet
Receptionister håndterer nemt opkald i det komplette overbliks-skærmbillede. De kan desuden nemt administrere deres egne køer og agentstatus. Desuden kan få receptionisterne vigtig information om kunden gennem integration med forskellige tredjeparts-systemer (CRM, ERP eller faktureringssystemer). Derved kan receptionisterne give kunderne den optimale betjening. 
totalview_kalender_zoom_bobble

Kalenderintegration

Exchange, O365, Notes & Google

Exchange-integration giver receptionisterne et fuldt overblik over kollegernes kalendre og kan se, hvornår en kollega er tilgængelig igen. Denne integration af kalender og tilstedeværelse/aktivitetsstatus understøtter de fleste større eksterne kalendersystemer.

totalview_avanceret_søgefelt_zoom_bobble

Avanceret søgning

Receptionisten kan søge på mange forskellige parametre

Totalview receptionist har avanceret søge-funktionalitet, så det er nemt og hurtigt at finde korrekt information i realtid. Søgeresultaterne opdateres, mens man skriver i søgefeltet. Receptionister kan søge på tværs af medarbejdere, deres informationsprofiler, afdelinger, lokationer, lande, kompetencer, tilgængelighed(aktivitetsstatus, aftaler, skræddersyede filtre, ringegrupper m.v. Søgefunktionaliteten hjælper ligeledes med hurtig søgning, da den kan tage højde for ord, der lyder ens, uanset hvordan de staves – samt mulighed for at finde resultater, hvor dit søgeord optræder i en større tekst.

totalview_skabeloner_zoom_bobble

Skabeloner til udsendelse

Både til virksomhedens og personlige mails og SMS'er

Besked-funktionen giver receptionisterne mulighed for at oprette og bruge forskellige skabeloner til at sende e-mails og/eller SMS-beskeder til medarbejdere, f.eks. med besked fra en kunde eller blot til at informere virksomhedens medarbejdere omkring forskelligt. Når man bruger disse skabeloner, kan man indsætte dynamiske felter, der udfyldes automatisk baseret på opkaldsoplysninger eller andre kontekstuelle data, såsom A-nummer, kø, operatør navn, ringet fra/til, dato og tid

totalview_wrap-up_zoom_bobble

Wrap up time

Efterbehandling af opkald uden forstyrrelser

Wrap up time bruges af receptionister til håndtering opgaver efter afslutningen af opkald med en kunde - uden af blive forstyrret af andre opkald. Når et opkald er afsluttet, udfører en receptionist forskellige opgaver, såsom indtastning af information i et sagssystem, sender en e-mail eller laver opfølgning efter samtalen.

totalview_ivr-input_zoom_bobble

Indsamling af input via IVR

Nem brug af indtastet data ved opkald

IVR input-datafeltet viser, hvad en kunde har indtastet, f.eks. kundenummer, sagsnummer eller lign. Det input kan bruges i andre IT-systemer til opslag og hurtig adgang til information. Receptionisten kan hurtigt kopiere input og indsætte i det pågældende systemet, så receptionisten, allerede inden kaldet er besvaret, kan se kundens data. Det er også muligt at bruge kundens indtastede input til automatisk at slå op i det pågældende IT-systemer.

totalview_samtale_historik_zoom_bobble

Kundens opkalds-historik

Se hvem der har serviceret kunden sidst

Hjælper receptionister, kundeservice og andre kundevendte afdelinger, der besvarer opkald, med hurtigt at få overblik over en kundes tidligere interaktioner med virksomheden. Så snart kunden ringer til virksomheden, bliver det synligt hvem kunden har talt med ved tidligere henvendelser.

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om produktet? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.