Dstny Analytics
Bedre hjælp og nemmere
udformning af dashboards
Vil du teste Dstny Analytics gratis i 14 dage?
Lettere end nogensinde at få overblik over virksomhedens kundekommunikation
I løbet af sommeren og efteråret er Dstny Analytics (det tidligere statistikmodul Meridix, som nu er en del af Dstny) blevet opgraderet – beriget med ny funktionalitet.
Læs om de vigtigste her:
- Få overblik over kommunikationen inkl. Teams
- Lad wizard’en hjælpe dig på vej
- Gør dashboards offentlige, og udbred informationen ned Chromecast
- Træk rapporter med større detailrigdom end nogensinde

Få overblik over kommunikationen inkl. Teams
I takt med denne erkendelse bliver der også behov for at få data om aktiviteterne både for telefoni-delen og for Teams, så en supervisor får det helstøbte overblik over, hvad virksomhedens samlede kommunikation forløber. Dstny Analytics leverer dette overblik. Det er især overblik omkring agenternes adfærd, som er styrket. Mere herom længere nede.
Sammen med wizarden er der på forsiden vist predefinerede views og grafer, som erfaringsmæssigt bruges i mange virksomheder. Ydermere kan man trykke på dem og til flere predefinerede grafvalgmuligheder.
Lad wizard’en hjælpe dig på vej
En væsentlig forbedring for brugerne er den hjælpsomme wizard. Wizarden tager brugeren gennem de konfigurations-processer, så du som bruger hurtigere og lettere får skabt de dashboards, som du og dine kolleger har brug.
Gør dashboards offentlige, og udbred informationen ned Chromecast
Det er nu også blevet muligt at gøre sine dashboards offentligt tilgængelige, så brugere kan se dem uden at skulle logge sig ind. Det er praktisk, hvis dashboards er udformet til at blive vist på storskærm i f.eks. en kundeservice-afdeling. Derfor er også også let at sende billederne til en storskærm ved hjælp af Chromecast.
Træk rapporter med større detailrigdom end nogensinde
Kontakt mig om demo/test
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.