Valgte Dstny, fordi de vil yde den bedste kundeservice i bilbranchen
Andersen & Martini A/S har samarbejdet med Dstny i en række år og samlet netværk, telefoni og integration hos os.
Deres telefoniløsning har udviklet sig løbende over tid og er nu blevet et centralt redskab i Andersen & Martinis bestræbelser på at være den mest kundevenlige bilforhandler i Danmark.
De fire nøglekomponenter
Personlig klient
Receptionist
Dracar-integration
Analytics til telefonien
Hurtig betjening af opkald – altid
Andersen & Martini har indrettet organisationen, så alle opkald – bortset fra dem vedr. reservedele – dirigeres til det centrale call center, der besvarer alle kald omkring salg, værksted og øvrige henvendelser. Derved har sælgerne mere tid til at betjene kunderne i forretningerne.
Hver medarbejder i kundecentret har en personlig klient med udvidet receptionist-funktionalitet, så de er udstyret med alle telefonifunktioner til at håndtere opkald korrekt og effektivt.
Med Dracar-integration popper der automatisk ved kundeopkald et skærmbillede op på deres skærme med al relevant information om kunden, så medarbejderne er fuldt informeret om kundens profil, før de besvarer opkaldet. Det giver en helt anderledes målrettet og effektivt telefondialog, hvor kunden oplever at blive betjene relevant og hurtigt fra start til slut.
Endelig benytter Andersen & Martini analytics-modulet, så de har overblik over opkald og køer og får let indsigt til at træffe beslutninger om forandringer.
Andersen & Martinis telefoniløsning
En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.
Løsningen indeholder alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde. Den forenkler arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.