Pedersen & Nielsen

Valgte Dstny, fordi de opnåede en besparelse på 49%

Pedersen & Nielsen er en af Danmarks store bilforhandlere. Virksomheden er inde i en ekspansiv udvikling og har igennem de seneste år øget antallet af filialer fra 7 til 9.

Pedersen & Nielsen havde brug for en fleksibel løsning, der kunne udnytte det eksisterende datanet fra CDK-global og samtidig nedbringe antallet af dataabonnementer. Løsningen skulle også gøre det langt enklere at ændre velkomsthilsner, IVR (Interactive Voice Response) og ringegrupper med mere.

Dstny gav dem de muligheder de efterspurgte med en Unified Communications løsning, der også integreremobilter lefoni.

Pedersen & Nielsen’s årlige omkostninger til telefoni var 277.000 kr. Med Dstny’s løsning blev de årlige omkostninger reduceret til 190.000 kr., og ved overgang til telefoni på CDK-Global-linjer, blev de årlige omkostninger 140.000 kr. – en besparelse på 49 procent.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.