Integration af telefoni og helpdesk

Høst værdien af dine helpdesk kundedata
Play video

Skab værdi med integration af telefoni med din helpdesk

Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra dit helpdesk-system om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.

Udvalgt Helpdesk system

Fordele ved integration af telefoni og helpdesk

id-badge-regular
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
ticket-regular
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
map-location-dot-regular
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
desktop-regular
Arbejder kun i ét help desk system, da opkald håndteres via pop op i systemet
route-regular
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner

Integration sætter dine helpdesk kundedata i aktivt og værdiskabende spil

En stor del af dialogen med kunderne sker over telefonen. Med integration mellem din telefoni og din helpdesk sætter du to af virksomhedens vigtigste ressourcer – medarbejdere og kundedata – i aktivt og værdiskabende samspil.

Når du har integreret din telefoni med din helpdesk, kommer de alle de relevante data fra din helpdesk om kunden automatisk op på din skærm med. På den måde sørger integrationen for, at du bliver klædt på med de afgørende data, så du kan bruge dem aktivt i dialogen og omsætte den potentielle værdi i dine helpdesk data til nytte for kunden og til at skabe værdi for din virksomhed.

Sådan virker telefoni koblet sammen med dit Helpdesk-system

integration_flow_bigger

Integrer telefoni med mange helpdesk-systemer

dstny_helpdesks

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med helpdesk systemer? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.