Høst værdien af dine SuperOffice kundedata

Integration af telefonsystemet med i SuperOffice

voipcube_client_loopkup

Få gladere kunder gennem hurtigere og bedre betjening

Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra SuperOffice om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.

Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.

SuperOffice er et CRM-system designet til at hjælpe med at sælge og med at servicere kunderne bedst muligt. Vil du forbedre kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i salg, bør du integrere virksomhedens telefonsystem med SuperOffice.

Fordele med integration af telefonsystemet med SuperOffice

face-smile-regular

Få flere glade kunder

Hurtigere og mere præcis dialog giver bedre oplevelser. Med al relevant data klar er medarbejdere klædt på fra start
person-running-regular

Betjen kunderne hurtigere

Få al relevant info automatisk på skærmen før dialogens start. Det giver relevant dialog fra start og hurtigere ekspedition
user-headset-regular

Få større arbejdsglæde

Bedre kundedialog med kortere og nemmere arbejdsrutiner gør arbejdet lettere og frigør tid
chart-mixed

Bedre top- og bundlinje

Bedre kundeoplevelser leveret med færre ressourcer styrker på omsætning og indtjening

Sådan virker telefonsystemet integreret med SuperOffice

integration_flow_bigger

Skræddersy din SuperOffice integration

Vi kan integrere telefonsystemet med SuperOffice med flere forskellige slags integrations-services. Nogle løsninger er meget simple og hurtige at udforme og sætte i drift, mens mere avancerede behov kræver mere udviklingstid.

Vi anbefaler små og mellemstore virksomheder at integrere telefonsystemet med SuperOffice med vores VoIPcube-service, som er hurtig at udvikle til en konkurrencedygtig pris.

Med den service kan du få en pop up klient, der indeholder

  • udvalgte datafelter om kunden
  • dybe links til at klikke direkte ind i på rette sted i SuperOffice
  • notefelt til at tage noter
Play video

Få den fulde værdi af SuperOffice med telefoni-integration

Du kan høste den fulde værdi i det daglige arbejde med SuperOffice. Integrationen sikrer, at SuperOffice genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i SuperOffice.

  • Alle opkald bliver automatisk registreret
  • Tidslængden på alle opkald registreres automatisk
  • Alle opkald på kunden er registreret i SuperOffice
  • Fuld registrering giver fuldt overblik
  • Medarbejdere er fuldt klædt på ved opkaldets start
  • Dialogen og kundeservicen optimal med fuld information og mere relevant
  • Dobbeltregistrering, uproduktive indtastninger og trivielle rutiner fjernes
  • Sagen kan løses lettere, og opkald kan afsluttes hurtigere.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Lad os tage kontakt

Vil du vide mere om vores integration med SuperOffice? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.