Høst værdien af dine SuperOffice kundedata
Integration af telefonsystemet med i SuperOffice
Få gladere kunder gennem hurtigere og bedre betjening
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra SuperOffice om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
SuperOffice er et CRM-system designet til at hjælpe med at sælge og med at servicere kunderne bedst muligt. Vil du forbedre kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i salg, bør du integrere virksomhedens telefonsystem med SuperOffice.
Fordele med integration af telefonsystemet med SuperOffice
Få flere glade kunder
Betjen kunderne hurtigere
Få større arbejdsglæde
Bedre top- og bundlinje
Sådan virker telefonsystemet integreret med SuperOffice
Skræddersy din SuperOffice integration
Vi kan integrere telefonsystemet med SuperOffice med flere forskellige slags integrations-services. Nogle løsninger er meget simple og hurtige at udforme og sætte i drift, mens mere avancerede behov kræver mere udviklingstid.
Vi anbefaler små og mellemstore virksomheder at integrere telefonsystemet med SuperOffice med vores VoIPcube-service, som er hurtig at udvikle til en konkurrencedygtig pris.
Med den service kan du få en pop up klient, der indeholder
- udvalgte datafelter om kunden
- dybe links til at klikke direkte ind i på rette sted i SuperOffice
- notefelt til at tage noter
Få den fulde værdi af SuperOffice med telefoni-integration
Du kan høste den fulde værdi i det daglige arbejde med SuperOffice. Integrationen sikrer, at SuperOffice genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i SuperOffice.
- Alle opkald bliver automatisk registreret
- Tidslængden på alle opkald registreres automatisk
- Alle opkald på kunden er registreret i SuperOffice
- Fuld registrering giver fuldt overblik
- Medarbejdere er fuldt klædt på ved opkaldets start
- Dialogen og kundeservicen optimal med fuld information og mere relevant
- Dobbeltregistrering, uproduktive indtastninger og trivielle rutiner fjernes
- Sagen kan løses lettere, og opkald kan afsluttes hurtigere.