Integration af telefonsystemet med HubSpot
Når du modtager et opkald udefra, popper et vindue automatisk op på din skærm med de vigtigste informationer fra HubSpot om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
HubSpot er et kraftfuldt CRM-system designet til at hjælpe medarbejderne med at sælge og med at servicere kunderne bedst muligt. Vil du forbedre kundernes oplevelse yderligere og samtidig reducere arbejdet i salg, bør du integrere virksomhedens telefonsystem med HubSpot.
Med vores integrationsservice CRM Connect forbinder vi dit HubSpot system med dit telefonsystem. CRM Connect er den mest enkle integrationsservice. Funktionaliteten begrænser sig til visning af et look-up-vindue med et par datafelter ved indgående og udgående opkald.
Medarbejderen får med det samme at vide, hvem der ringer ind, og kan give kunden en bedre oplevelse fra samtalens start. Medarbejderen slipper for selv at slå kundens navn op. Det forenkler medarbejderens arbejde og sparer tid.
Vi kan integrere telefonsystemet med HubSpot med flere forskellige slags integrations-services. Nogle løsninger er meget simple og hurtige at udforme og sætte i drift, mens mere avancerede behov kræver mere udviklingstid.
Vi anbefaler små og mellemstore virksomheder at integrere telefonsystemet med HubSpot med vores VoIPcube-service, som er hurtig at udvikle til en konkurrencedygtig pris.
Med den service kan du få en pop up klient, der indeholder
Du kan høste den fulde værdi i det daglige arbejde med HubSpot. Integrationen sikrer, at HubSpot genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i HubSpot.