Høst værdien af dine HubSpot kundedata
Integration af telefonsystemet med HubSpot
Få gladere kunder gennem hurtigere og bedre betjening
Når du modtager et opkald udefra, popper et vindue automatisk op på din skærm med de vigtigste informationer fra HubSpot om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
HubSpot er et kraftfuldt CRM-system designet til at hjælpe medarbejderne med at sælge og med at servicere kunderne bedst muligt. Vil du forbedre kundernes oplevelse yderligere og samtidig reducere arbejdet i salg, bør du integrere virksomhedens telefonsystem med HubSpot.
Fordele med integration af telefonsystemet med HubSpot
Få flere glade kunder
Betjen kunderne hurtigere
Få større arbejdsglæde
Bedre top- og bundlinje
Simpel integration mellem HubSpot og dit telefonsystem
Med vores integrationsservice CRM Connect forbinder vi dit HubSpot system med dit telefonsystem. CRM Connect er den mest enkle integrationsservice. Funktionaliteten begrænser sig til visning af et look-up-vindue med et par datafelter ved indgående og udgående opkald.
Medarbejderen får med det samme at vide, hvem der ringer ind, og kan give kunden en bedre oplevelse fra samtalens start. Medarbejderen slipper for selv at slå kundens navn op. Det forenkler medarbejderens arbejde og sparer tid.
Sådan virker telefonsystemet integreret med HubSpot
Skræddersy din HubSpot integration
Vi kan integrere telefonsystemet med HubSpot med flere forskellige slags integrations-services. Nogle løsninger er meget simple og hurtige at udforme og sætte i drift, mens mere avancerede behov kræver mere udviklingstid.
Vi anbefaler små og mellemstore virksomheder at integrere telefonsystemet med HubSpot med vores VoIPcube-service, som er hurtig at udvikle til en konkurrencedygtig pris.
Med den service kan du få en pop up klient, der indeholder
- de data om kunden, som du ønsker
- dybe links til at klikke direkte ind i på rette sted i HubSpot
- notefelt til at tage noter
Få den fulde værdi af HubSpot med telefoni-integration
Du kan høste den fulde værdi i det daglige arbejde med HubSpot. Integrationen sikrer, at HubSpot genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i HubSpot.
- Alle opkald bliver automatisk registreret
- Tidslængden på alle opkald registreres automatisk
- Alle opkald på kunden er registreret i HubSpot
- Fuld registrering giver fuldt overblik
- Medarbejdere er fuldt klædt på ved opkaldets start
- Dialogen og kundeservicen optimal med fuld information og mere relevant
- Dobbeltregistrering, uproduktive indtastninger og trivielle rutiner fjernes
- Sagen kan løses lettere, og opkald kan afsluttes hurtigere.