Search
Integration af telefoni ind i Salesforce
Høst værdien af dine Salesforce kundedata
Play video
Skab værdi med integration af telefonien med Salesforce
Når du modtager et opkald udefra, kan du med få klik få en integration til aktivt at poppe et vindue op på din skærm med de vigtigste informationer fra Salesforce om personen og virksomheden bag opkaldet, når telefonen ringer.
Forestil dig forskellen i oplevelsen for din kunde, når alt, hvad du skal vide om kunden, serveres på et sølvfad.
Salesforce er et kraftfuld CRM-system designet til at yde kunderne den bedste service. Vil du optimere kundeoplevelsen og samtidig reducere arbejdet i salg, bør du integrere virksomhedens telefoni med Salesforce.
Fordele ved integration af Salesforce og telefoni
Genkender kunder på tlfnr. og viser straks kundens sagsdata på skærmen
Automatisk registrering af opkald og af opkaldstid
Fuldt overblik over kunden og kundens tickets, da alle henvendelser er registrerede
Arbejder kun i CRM systemet, da opkald håndteres via pop op i systemet
Reducerer tidsspilde og fjerner unødige arbejdsrutiner
Få den fulde værdi af Salesforce med telefoni-integration
Du kan høste den fulde værdi i det daglige arbejde med Salesforce. Integrationen sikrer, at Salesforce genkender kunder, der ringer, og slår automatisk kunden op i Salesforce.
- Alle opkald bliver automatisk registreret
- Tidslængden på alle opkald registreres automatisk
- Alle kundehenvendelser på en sag er samlet i Salesforce
- Fuld registrering giver fuldt overblik
- Medarbejdere er fuldt klædt på ved opkaldets start
- Dialogen og kundeservicen optimal med fuld information og mere relevant
- Dobbeltregistrering, uproduktive indtastninger og trivielle rutiner fjernes
- Sagen kan løses lettere, og opkald kan afsluttes hurtigere.
Sådan virker telefoni koblet sammen med Salesforce
Vores referencer
server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)
Lad os tage kontakt
Vil du vide mere om vores integration med Salesforce? Udfyld kontaktformularen for at komme i kontakt med vores rådgivningsteam.