Cloud kommunikation kan være genvejen til at høste virksomhedens digitale potentiale

En integreret platform til al virksomhedens kommunikation gør genvejen meget lettere.

Før internettet var virksomhedens kommunikationskanaler fysiske breve, telefonsamtaler og fax. Kundedata var spredt. I dag sker næsten alt på internettet: Email, chat, SMS, fil-udveksling, foruden opkald med og uden video. Det meste kundedata er digitalt og kan transporteres digitalt og hurtigt på din virksomheds computernetværk og på internettet. Det åbner for at strukturere kundedata og anvende data mere hensigtsmæssigt i kommunikationen. Med cloud kommunikation bliver det endnu nemmere.

In-house eller i skyen?

Tidligere husede alle virksomheder deres telefoniløsning selv. I takt med den teknologiske udvikling vælger stadig flere virksomheder at abonnere på deres kommunikationsløsning som en service i skyen. Skandinaviske virksomheder er længst fremme i denne udvikling globalt set.

Cloud kommunikation behøver ikke en fysisk server, der optager plads i virksomheden. Alt kan hostes i skyen, dvs. plads på en fysisk server i et datacenter, som er ejet og styret af et hosting-selskab. Selskabet sørger for, at din virksomheds data og applikationer virker – altid.

Derudover er der kun brug for en internetforbindelse og medarbejdernes devices.

En enkelt platform til det hele

Al internet-baseret tale- og datakommunikation – opkald, chat, emails og collaboration – kører i stigende omfang på en enkelt platform, hvor alle kommunikationskanaler er integrerede. Man behøver ikke længere at skifte mellem 3 og 4 programmer på PC’en med telefonrøret siddende mellem skulder og kind. Den moderne medarbejder kan nøjes med at bruge en smartphone med en app eller laptop med en softphone.
Dstny tilbyder en af markedets mest kraftfulde og intuitive platforme, så virksomhedens medarbejdere nemt og intuitivt kan gennemføre bl.a. videokald og videokonferencer eller drive et call-center.

Fordelene ved cloud kommunikation

Cloud kommunikation skal ikke kun gøre det nemt og elegant at kommunikere og samarbejde for virksomheder, men også kunne tilbyde den service, som moderne kunder forventer.

Ofte billigere

Du skal ikke længere købe dyr hardware med tilhørende serviceudgifter. Du betaler kun abonnementet for internetforbindelsen og en månedlig udgift pr. bruger.

Effektivt

Fordi du kun er på en platform, skal dine kolleger ikke skifte mellem enheder og applikationer. Kommunikation og samarbejde er nemmere og hurtigere – på arbejdspladsen, på vejen eller hjemme.

Skalérbart

Vokser forretningen, vokser platformen med. Det er nemt at tilføje medarbejdere og afdelinger på platformen. Og omvendt, hvis en medarbejder stopper, kan du stoppe abonnementet med et klik.

Integrerbart

Cloud kommunikations-platformen kan integrere med de forretningskritiske applikationer, medarbejderne anvender, f.eks. Microsoft Office eller Salesforce. Integration = automatisering af workflows, som sparer tid.

Selvbetjening

Integration af chat og voice bot, selvbetjening via apps og portaler i platformen muliggør mere personaliserede og kontekst-relevante oplevelser i de relevante touchpoints, da kundedata bedre kan anvendes.

Opdateret

Udbyderen sørger for udvikling og opgradering i skyen, så medarbejderne altid anvender den nyeste platforms-version. IT-afdelingen sparer tid, fordi de ikke selv skal installere og efteruddanne.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Recent posts