Maxi Zoo

Valgte Dstny, fordi de ville samle netværk, mobil- og IP-telefoni ét sted

Maxi Zoo Danmark med deres 46 forretninger har været kunde i en del år. De skiftede til os, fordi de ønskede en leverandør, der kunne levere det hele. Dvs. al telefoni og netværk med hosted sikkerhed. Fordi de vil have løst opgaverne hurtigt, når behovene opstår. Og endelig fordi Maxi Zoo skal kunne oprette nye butikker hurtigt efter en fast profil uden at skulle forklare tingene igen og igen.

Alt samlet et sted, hurtig service og skalerbarhed.

De fire nøglekomponenter

rotate-regular

MPLS med sikkerhed

Skræddersyet datanetværk til data og telefoni med QoS og med hosted firewall for sikkerhed
group-arrows-rotate-regular

Unified Communication

Telefoniløsning med fuld PBX-funktionalitet til IP-telefoni centralt og mobiltelefoni i butikkerne
desktop-regular

Connect Client

Personlig omstilling til hurtigere betjening af opkald og mere effektiv håndtering af køer
layer-group-regular

Alt samlet ét sted

En leverandør til at dække alle behov indenfor netværk og telefoni, et kontaktteam og en regning

Nøglekomponenterne giver ro til at fokusere på forretningen

Før skiftet til Dstny havde Maxi Zoo også samlet alt hos en leverandør. Imidlertid gav driften problemer, fordi det tidligere teleselskab svigtede Maxi Zoo på 2 punkter.

Dels fungererede den personlige klient ikke efter hensigten. Den havde for mange bugs, hvilket gjorde, at medarbejderne til sidst ikke benyttede klienten og et deraf følgende tab i effektivitet i kommunikationen.

Dels gik de løbende tilpasninger af telefoniløsningen ofte for langsomt, når der skulle oprettes nye brugere eller nye butikker. Når Maxi Zoo ringede til kundeservice eller support, var køerne ofte lange. Og når en opgave endelig blev stillet, tog det for ofte alt for lang tid, før opgaven blev løst. Derfor søgte Maxi Zoo en ny total-leverandør, og valget faldt på os. Kompetencerne var på plads, men det var især udsigten til en hurtig dialog og en hurtig problemløsning, når problemer eller nye behov opstod, der gjorde udslaget.

Maxi Zoo er nu vokset til 46 forretninger i hele Danmark, og ved hver butiksåbning leverer kommunikationen til tiden og med rette udstyr, dels fordi vores kontaktteam og Maxi Zoo’s folk kender hinanden, og dels fordi der ligger aftalte profiler for oprettelse af nye brugere og for nye lokationer.

Maxi Zoos telefoniløsning

En moderne kommunikationsløsning til virksomheden, som ønsker at kommunikere og samarbejde mere effektivt med simple og kraftfulde redskaber. Vælg Connect, når dit firma for alvor ønsker at høste produktivitetsgevinster i kommunikation og samarbejde med brugervenlige og velafprøvede teknologier, som er let at anvende for medarbejdere og kunder.

Løsningen håndterer alle standardfunktioner til kommunikation og samarbejde, der simplificerer arbejdsprocesser, skærper servicen og forbedrer kundeoplevelsen i dialogen og samarbejdet. Administrator kan tilpasse brugerprofiler, IVR mm. via selvbetjening, og Connect er forberedt til mange specialiserede moduler og kan skalere let og hurtigt, når dit firma udvikler sig.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?

Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.