Valgte Dstny, fordi de ønskede en fleksibel og løsningsorienteret samarbejdspartner på telefoni og netværk
Wallmans valgte Dstny i sommeren 2017, da man ønskede en enkel og brugervenlig telefoniløsning.
Et ønske om hurtig service og behovet for at yde en bedre kundeservice i kundecentret gjorde udslaget.
I dag kan kundecentret være mere effektive i betjeningen af de mange kunder, der dagligt ringer og skriver ind i forbindelse med køb og bestilling.
De fire nøglekomponenter
Callflow
Connect Client
Receptionist
4G mobil failover
Hurtig behandling af telefoniske henvendelser var det vigtigste for Wallmans
Utilfredstillende samtalelyd, ingen A-nummervisning ved omstilling og en for langsom reaktionshastighed ved service og support var elementer i de praktiske og tekniske begrænsninger, som Wallmans ville undgå i valget af ny teleleverandør.
Wallmans valgte Dstnys Connect telefoniløsning med lukket MPLS-netværk med dedikeret båndbredde (QoS) til telefonien, som gav et gevaldigt løft i lydkvalitet fra første dag.
I callflowet er oprettet VIP-køer til vigtige samarbejdspartnere, så de kan komme hurtigere igennem. Desuden har Wallmans fået kø-callback, så kunderne kan vælge at blive ringet op, hvis der er lang ventetid.
Fra starten af samarbejdet er der tilknyttet et kontaktteam, så Wallmans har personlige kontakter, der kender til Wallmans løsning og kontaktpersoner, så problemer og nye behov kan løses hurtigt og effektivt – uden at skulle sidde i en lang telefonkø. Og endnu vigtigere: At opgaverne bliver løst hurtigt.
F.eks. da byggeriet ved Axeltorv medførte overgravninger i Wallmans’ internetforbindelse, og som blev løst ved at installere en 4G mobil reserveforbindelse, som automatisk overtager dataforbindelsen, når den primære forbindelse midlertidigt går ned.
Alt i alt var det basale behov at sikre, at kunderne kom igennem, og at de oplevede en nem og enkel billetbestilling.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.