Valgte Dstny, fordi de ville betjene gæsterne mere effektivt, økonomisk og miljørigtigt
Bellagroup valgte i 2009 en løsning med avancerede hostede PBX systemer og komplekst MPLS-netværk. Desuden står vi for netdriften inkl. Deres Wi-Wi.
Løsningen servicerer ca. 1.580 hotelværelser, 160 møde- og konferencelokaler og ca. 200.000 m2 konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 personer med telefoni, internet og Wi-Fi.
Det unikke set-up er bygget så det meget hurtigt kan ændres og skaleres.
De fire nøglekomponenter
Netdrift
Hosted PBX
Callcenter
Integration
Internet og telefoni skal køre 24/7 -365 dage om året
Bellagroups gæster og medarbejdere er 100% afhængige af, at telefoni og internet kører 24/7 – 365 dage om året. Husning af store kongresser, udstillinger og messer stiller desuden krav om en løsning med nem tilpasning og høj skalerbarhed.
Da Bellagroup valgte Dstny, var der både økonomiske, driftsmæssige og miljømæssige fordele at hente med en avanceret hosted PBX platform og et fuldt integreret MPLS netværk.
Dstny levere fibernetværk til flere tusinder gæster årligt
Telefonien er integreret med gruppens bookingsystem
Bellagroup benytter ikke traditionelle, store strømslugende hotel PBX anlæg. Som et af de første teleselskaber i verden udviklede vi i 2009 en avanceret hosted hotel PBX-platform til Crowne Plaza Copenhagen Towers - det bidrager til grønnere og mere bæredygtig hoteltelefoni. Idag er telefonien over alt i Bellagroup virtualiseret i vores redundante hostingcentre.
Endelig er telefonien integreret med gruppens bookingsystemer og medarbejdernes kalender. Integrationen bruges sammen med nyudviklede omstillingsservices til brug i receptioner og callcentre. Det sikrer en mere effektiv telekommunikation samt opgaveløsning hos Bellagroup.
Vores referencer
Skal vi kontakte dig om en løsning til dit firma?
Udfyld og send formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.