Baker Tilly

Valgte Dstny, fordi de ønskede hurtig og personlig service ved behov

Baker Tilly rådgiver ejerledede virksomheder med revision, skat, erhvervsservice og corporate finance.

Baker Tilly har været kunde hos Dstny siden 2012.

Høj driftsstabilitet, høj teknisk kvalitet, de rette mobildata-pakker og et personligt kontaktteam bidrager til, at Baker Tilly kan fokusere på deres egen forretning.

De fire nøglekomponenter

group-arrows-rotate-regular

Unified Communication

Løsning med IP-telefoni centralt og mobiltelefoni til medarbejderne på farten
street-view-regular

Mobildata-pulje

Adgang til mobildata, der passer til de individuelle behov hos medarbejderne
people-arrows-regular

Tæt samarbejde

Personligt kontakt team og ultrakort tid fra opgavebestilling til leveret løsning
layer-group-regular

Alt samlet ét sted

En leverandør til at dække alle behov for netværk og telefoni og kun en regning

Nøglekomponenterne i Baker Tillys løsninger

Baker Tilly er verdens 10. største revisionsnetværk med repræsentation i 145 lande verden over. Deres overordnede mål er at give deres kunder en bredere og bedre rådgivning, samt at være den foretrukne rådgiver for ejerledede virksomheder.

Ved at gå et spadestik dybere i rådgivningen omkring skat, erhvervsforhold og corporate finance, giver Baker Tilly deres kunder den optimale løsning med afsæt i deres ønsker og muligheder.

De 4 nøglekomponenter i Baker Tillys løsninger gør kommunikationen hurtigere og mere effektiv såvel internt som med kunderne, så medarbejderne kan fokusere på at skabe værdi for dem:

1. Baker Tilly har valgt en unified communications telefoniløsning med et omstillingsanlæg til både IP– og mobiltelefoni, så medarbejderne kan udnytte de samme funktioner på tværs af apparater og derudover håndtere kundeopkald hurtigere og mere effektivt.

2.Baker Tillys medarbejdere har meget forskellige mobildata-behov. Nogle bruger næsten ingenting, andre rigtig meget. Endelig er der en tredje gruppe, der almindeligvis ikke bruger meget data, men som har et højt forbrug i kortere perioder. Baker Tilly har en mobildata-pulje, der passer til alle disse behov, og som er nem at administrere.

3.Baker Tilly har et fast kontaktteam hos Dstny, som er bekendt med Baker Tillys behov, så eventuelle ændringer og udbygning af telefoniløsningen sker med det samme og uden unødig ventetid. Det er derfor nemt for Baker Tilly at være kunde.

4. Endelig får Baker Tilly kun regninger fra én leverandør, hvilket reducerer det administrative tidsforbrug.

Vores referencer

server render fail/waiting for island-d63033i1Re (separate island render, inside)

Communication made easy

Through our interactive communication tools, we bring employees and customers closer together. We are committed to making it easy to interact, share, learn and teach, through the channel you choose to use. That is why we provide Unified Communications as a Service. Our tools are natively mobile-first, locally adaptable, easy to use, and easy to integrate. As a result, we simplify peoples everyday lives.